حال و هوای حسینیه معلی از زبان مجری آن؛

بچه‌ها مرا با نام حسینیه معلی یاد می‌کنند

نجم‌الدین شریعتی درباره تجربه حضور در «حسینیه معلی» گفت، یکی از موضوعاتی که در حسینیه معلی نظرم را به خودش جلب کرد، پیوستن گروه سنی جدید به مخاطبان شبکه ۳ است، این گروه را نوجوانان و کودکان سرزمینم تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۱۴۶۷۴۵۹

به گزارش جام‌جم‌آنلاین،نجم‌الدین شریعتی درباره تجربه حضور در «حسینیه معلی» گفت، یکی از موضوعاتی که در حسینیه معلی نظرم را به خودش جلب کرد، پیوستن گروه سنی جدید به مخاطبان شبکه ۳ است، این گروه را نوجوانان و کودکان سرزمینم تشکیل می‌دهند.

نجم‌الدین شریعتی مجری برنامه حسینیه معلی گفت: هویت حسینیه معلی قبل از اینکه یک برنامه تلویزیونی باشد به معنای واقعی بیانگر یک حسینیه است و این موضوع یکی از راز‌های موفقیت این برنامه در این سال‌هاست، اگر بخواهم قسمتی از پشت‌صحنه را برای شما ترسیم کنم شرکت‌کنندگان و عوامل پشت‌صحنه نیزحین مداحی عزاداری می‌کردند.

 وی افزود: امسال سومین فصلی است که افتخار حضور در حسینیه معلی را دارم و خدا را شکر می‌کنم که در کنار دوستانم توانستم سهم کوچکی در این مسیر داشته باشم. 

این مجری با اشاره به اضافه‌شدن گروه جدیدی از مخاطبان در این برنامه تصریح کرد: یکی از موضوعاتی که در حسینیه معلی نظرم را به خودش جلب کرد، پیوستن گروه سنی جدید به مخاطبان شبکه ۳ است، این گروه را نوجوانان و کودکان سرزمینم تشکیل می‌دهند، این که در خیابان‌ها کودکان و نوجوانان من را با نام حسینیه معلی یاد می‌کنند بسیار فرصت محترمی است. 

وی ادامه داد: این روز‌ها بار مسئولیت مدیران تلویزیون بسیار سنگین است، زیرا با همه اقشار مخاطب طرف هستند همین‌طور مخاطب در حال حاضر ما بسیار فرهیخته‌اند. 

شریعتی بیان کرد: یکی دیگر از اتفاقات زیبایی که طی این برنامه رقم خورد، مخاطبینی که در بیمارستان‌ها نمی‌توانستند به هیئت‌ها بروند حسینیه معلی برای آن‌ها بسیار فرصت مناسبی بود که با عزاداران حسینی همراه شوند همین‌طور در زندان‌ها مخاطبانی داشتیم که شرایط حضور در مراسم سیدالشهدا را نداشتند حسینیه معلی این فرصت را برای آن‌ها فراهم کرد.

وی درباره حضور متفاوت خود در این برنامه گفت:با چنین فضایی غریبه نبودم، ولی اداره‌کردن چنین فضایی بسیار سخت است، اما به لطف خدا و کمک دوستان یک فضای دل‌چسبی را در حسینیه معلی تجربه کردیم. 

شریعتی بیان کرد: ما با ضبط حسینیه معلی دو عاشورا را تجربه می‌کنیم و این موضوع بسیار اتفاق عجیب‌وغریبی است و من قبلاً از ضبط حسینیه معلی پیرهن مشکی خود را آماده می‌کنم تا فضای محرم را تداعی کنم و بتوانم در حسینیه معلی با شور و حال حسینی حضور داشته باشم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها