پدر، نقش اول جنایت‌های هولناک

هفته گذشته یکی از هولناک‌ترین جنایت‌های خانوادگی در کردستان فاش شد. در این جنایت مردی همسر باردارش و پسر‌بچه پنج ساله‌شان را با خودروی پژو به داخل سد داریان انداخت.
کد خبر: ۱۴۶۶۰۵۰
 
نیروهای امدادی وقتی خودرو رابیرون کشیدند،زن جوان که هفت ماهه باردار بود وپسر پنج‌ساله‌شان جان باخته بودند. پدر خانواده مدعی بود یک حادثه باعث سقوط خودرو به داخل سد شده و اوتوانسته خود را نجات دهد.ماموران که به اظهارات این مرد مشکوک شده بودند به تحقیقات از او ادامه دادند تا این‌که بعد از سه ماه، مرد لب به اعتراف گشودوبه قتل همسر و فرزندش و صحنه‌سازی اعتراف کرد. با افشای این موضوع مادرزن مقتول بر اثر سکته مغزی جان باخت. قتل همسر وفرزند یا فرزندان از جنایت‌هایی است که هرازگاهی شاهد وقوع آن هستیم. 

ساعت ۸:۳۰ صبح دوشنبه ۲۱ فروردین‌ماه مردی وارد کلانتری رباط‌کریم شد و در یک جمله کوتاه اما شوک‌آور گفت: من همسرم و دو پسرم را کشتم! این جمله کافی بود که افسر کلانتری گشت ویژه‌ای را به خانه این مرد در شهر پرند بفرستد. وقتی ماموران کلانتری به طبقه هفتم ساختمان رسیدند با صحنه دلخراش سه جسد غرق در خون روبه‌رو شدند.

در جنایتی دیگر شهریور سال گذشته مردی همسر و فرزند دو ساله‌اش را در ورامین به قتل رساند اما توانست با رضایت اولیای‌دم از مجازات قصاص رها شود. او به خاطر پولی که به برادرزنش داده بود با همسرش درگیر شد و او را با ضربه چاقو کشت‌. مرد خشن وقتی دید دختر دو ساله‌اش گریه می‌کند، او را هم با همان چاقو از پا درآورد.

اسفند سال گذشته هم مرد طلافروش تهرانی در سفر به مازندران همسر و یکی از پسرانش را داخل خودرو با ضربه چاقو کشت‌. پسر دیگرش زخمی شد اما از مرگ نجات یافت‌. ماموران با کشف خودرو، تحقیقات خود را آغاز کرده و این مرد را در حالی که خودزنی کرده بود شناسایی و از مرگ نجات دادند. این مرد به قتل همسر و فرزندش اعتراف کرد.

درجنایت هولناکی دیگر، خرداد امسال مرد ۴۵ساله‌ای به‌دلیل افسردگی شدیدواختلالات روحی و روانی با استفاده ازاسلحه کمری همسر ۳۵ ساله و دو فرزند دختر ۹و۱۳ساله خود را دریکی ازمحلات تبریزبه قتل رساندوسپس خودکشی کرد.براساس اعلام بستگان درجه یک، پدر خانواده به اختلالات روحی و روانی شدید دچار شده بود.

در جنایتی که ابتدای هفته رقم خورد، مردی با آتش زدن منزل و زندانی کردن همسر و مادرزنش، باعث قتل آنها شد. در برسی‌های اولیه مشخص شد که مردی ۵۷ ساله به دلیل اختلافات خانوادگی پس از تهیه بنزین، همسر ۴۸ ساله و مادرزن ۸۰ ساله‌اش را در منزل زندانی و خانه را به آتش می‌کشد که منجر به مرگ هر دو آنها می‌شود.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها