رازگشایی از یک جنایت هولناک در دامداری پس از ۴ روز

یک قاتل 5 مقتول

چهار روز بعد از افشای جنایت هولناک در یک گاوداری در حوالی تویسرکان با دستگیری قاتل در عملیات مشترک پلیس تهران و همدان پرونده وارد مرحله تازه‌ای شد. متهم که از اتباع افغان است با همدستی یکی از هموطنانش مرتکب این قتل شده که تحقیقات برای دستگیری همدست او ادامه دارد.
کد خبر: ۱۲۹۵۸۹۶

به گزارش گروه حوادث جام جم آنلاین از روزنامه جام‌جم، رسیدگی به این پرونده از عصر سه‌شنبه و همزمان با کشف جسد دختر 32ساله‌ای در فاصله 100متری گاوداری آغاز شد.

دختر جوان قربانی جنایت مرموزی شده بود و قاتل با ضربه‌های سخت او را از پا درآورده و در باغی نزدیک گاوداری رها کرده بود.

در جست‌وجوی اطراف گاوداری، جسد پدر خانواده که دفن شده بود در نزدیکی جسد دخترش پیدا شد.

این در حالی بود که از مادر خانواده و دو پسرش خبری نبود. جست‌وجوها برای یافتن آنها در اطراف گاوداری بی‌نتیجه ماند و ماموران به چاهی که داخل دامداری بود مشکوک شدند. با بررسی چاه مشخص شد، قاتل جسد سه قربانی دیگر را داخل این چاه انداخته است.

تیمی از امدادگران هلال‌ احمر خود را به محل رسانده و تلاش برای خارج‌کردن اجساد آغاز شد. جسد مادر و پسر نوجوان خانواده بیرون کشیده شد اما تلاش‌ها برای بیرون‌کشیدن پسر 34ساله خانواده که در میان پتو و در عمق 70متری چاه قرار داشت، بی‌نتیجه ماند.

بررسی‌ها نشان می‌داد، قربانیان این جنایت پنج عضو خانواده‌ای هستند که از سال 75 در آن منطقه گاوداری داشته و علاوه بر آن باغداری هم می‌کردند. آنها دو کارگر افغان داشتند که همزمان با این جنایت ناپدید شده بودند.

این سرنخ احتمال قتل به دست دو کارگر را مطرح کرد و آنها تحت‌تعقیب پلیس قرار گرفتند. تحقیقات جنایی نشان می‌داد، آنها بعد از قتل از هم جدا شده و یکی از آنها به سمت تهران گریخته است. این متهم به‌نام نظیر در حوالی ورامین شناسایی و در عملیات مشترک پلیس تهران و همدان دستگیر شد.

متهم ابتدا منکر قتل بود و همدست فراری‌اش را عامل جنایت معرفی کرد اما در ادامه قبول کرد پنج قربانی را کشته است.

بررسی‌ های محل قتل و اجساد نشان می‌داد، او بعد از کشتن قربانیان با جسم سخت برای اینکه ردی از خود باقی نگذارد، سعی کرده با کمک همدستش اجساد را در محل‌های مختلف مخفی کند. فاصله دامداری تا روستا هم باعث شده بود، اهالی متوجه این ماجرا نشوند.

به گفته دادستان تویسرکان، تلاش‌ها برای دستگیری متهم فراری پرونده ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۳ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها