«جام‌جم» از پیامک‌های ۱۶۲ گزارش می‌دهد

درخواست‌هایی از جنس پاورقی تا زیرخاکی

بی‌واسطه با «قندپهلو» در بازی نقاب‌ها

درهفته‌ای که گذشت، مخاطبان بسیاری به سامانه ۱۶۲ پیامک زدند و مسائل مختلف را مطرح کردند. از مشکلات ازدواج، تورم و حتی معضلات شهری که با آن درگیر بودند گفتند و همچنین درخواست داشتند فیلم و سریال و برنامه درباره مشکلات ازدواج جوانان بیشتر ساخته شود.
کد خبر: ۱۴۶۴۶۶۵
نویسنده صدف تهرانی - گروه رسانه
 
در این بین از پخش برخی برنامه‌ها تشکر کردند و درخواست پخش آثار مورد علاقه‌شان را از شبکه‌های مختلف سیما داشتند اما در این میان برخی واژه‌ها بیشتر از بقیه تکرار شده بودند که در این گزارش به آنها اشاره خواهیم کرد.
     
اطلاع از سرنوشت «گاندو ۳»
یکی از کلیدواژه‌ها در بین پیامک‌ها اطلاع از سرنوشت مجموعه «گاندو ۳» بود و این‌که چرا این مجموعه پرطرفدار ادامه پیدا نکرده است. مخاطبان بسیاری منتظر تولید و پخش فصل سوم این مجموعه هستند.سریال گاندو یک مجموعه امنیتی است و فیلمنامه آن براساس مستندات و وقایع تاریخی و کشف جاسوس‌های داخل و خارج از ایران است و همچنین اشاره‌هایی به موضوع آقازاده‌ها دارد. در مجموعه گاندو تمامی اسامی افراد و اشخاص حقیقی در آن عوض شده‌است. 
     
«بازی نقاب‌ها» را پخش کنید
از بین پیامک‌هایی که به این سامانه ارسال شده، برخی از آنها به سریال‌های مورد علاقه مخاطبان اختصاص دارد که درخواست پخش آنها را از تلویزیون داشتند. به‌خصوص سریال‌های «بازی نقاب‌ها» و«گیل‌دخت». البته گیل‌دخت مدتی پیش از شبکه آی‌فیلم پخش شد، اما گویا طرفداران بسیاری دارد که بازهم علاقه‌مند به تماشای آن هستند. 
بازی نقاب‌ها،مجموعه‌ای تلویزیونی به کارگردانی سیروس حسن‌پوروبه نویسندگی بهنام علیزاده و تهیه‌کنندگی علی مهام محصول سال ۱۳۹۷ است. این مجموعه، داستان دو طایفه ترکمن راروایت می‌کرد که یکی در کار اسب و دیگری در کار گندم بود و بعد از سال‌ها نزاع و درگیری خونین تصمیم به مصالحه می‌گیرند و دو جوان از این دو طایفه که پدرهایشان به دست هم کشته شده‌اند با هم وصلت می‌کنند و... .
گیل‌دخت، مجموعه‌ای در ژانر درام تاریخی به کارگردانی مجید اسماعیلی، تهیه‌کنندگی محمدرضا شفیعی و نویسندگی مجید آسودگان است که درگیلان و تهران تصویربرداری شد.گیل‌دخت از۱۴۰۱درشبکه یک و شبکه آی‌فیلم پخش می‌شدوتاسال۱۴۰۲روی آنتن بود. 
     
از کیکاووس یاکیده چه خبر؟
یکی از برنامه‌های پرمخاطبی که درسال‌های گذشته پخش می‌شد،«هنردوبله»است که درآن باهنرمندان عرصه دوبلاژ گفت‌وگو می‌شد و اصولا گفت‌وگوهای دیدنی وجذابی هم بود.حال دربرخی پیامک‌ها عده‌ای درخواست داشتند تولید این برنامه به جریان بیفتد و با کیکاووس یاکیده، یکی از هنرمندان پیشکسوت این عرصه هم گفت‌وگو شود. 
     
حضور حسن یکتا در شبکه ۳
یکی از کلیدواژه‌های پرتکرار پیامک‌های ارسالی به ۱۶۲درخواست حضورحاج‌حسن یکتادرشبکه سه است.یکتا بیش از همه به‌خاطر روایتگری در اردوهای «راهیان نور» شناخته شده‌است. یکتا معمولا در برنامه‌های تلویزیونی حضور می‌یابد و خاطرات بسیاری را روایت می‌کند. به‌همین‌خاطر چهره‌ای است که عده‌ای تمایل به حضور او در شبکه سه دارند.
     
درخواست پخش فیلم‌های حمید جبلی
یکی از باکس‌های پرطرفدار تلویزیون به پخش فیلم‌های سینمایی اختصاص دارد که در کنار برخی شبکه‌ها، در نمایش به‌صورت اختصاصی پخش می‌شود. از این رو عده بسیاری از مخاطبان این رسانه، درخواست پخش فیلم‌های حمید جبلی را داشتند و فیلم‌ها را هم نام برده‌اند. ازجمله فیلم‌های: دختر شیرینی‌فروش، خواب سفید و زیر درخت هلو. 
     
«بی‌واسطه» با مردم در شبکه یک
از بین پیامک‌های ارسالی به سامانه ۱۶۲ عده‌ای از مخاطبان از پخش برنامه‌های پاورقی، نوسان و بی‌واسطه تشکر کرده بودند و تمایل داشتند از این دست برنامه‌ها بیشتر ساخته شود.
فصل دوم برنامه تلویزیونی «بی‌واسطه» با اجرای دلاوری و تهیه‌کنندگی و کارگردانی صدری‌نیا در روزهای زوج ساعت ۱۹ از شبکه یک سیما پخش می‌شود. این برنامه در هر قسمت یکی از پرونده‌های مهم و چالشی کشور را بدون واسطه بررسی می‌کند.
در برنامه «نوسان» به مجموعه مستندهای کوتاه و بلند با موضوع اتفاقات روز دنیا با نگاه بین‌المللی پرداخته می‌شود که توانسته نظر مخاطبان بسیاری را به خود جلب کند.
برنامه «پاورقی» بااستفاده اززبان طنزسعی در نمایان‌کردن لایه‌های پشت‌پرده اخبارو افراد مرتبط با اتفاقات در فضای مجازی دارد، در ایام نوروز ۱۴۰۳ هر شب با موضوعی متفاوت میزبان مخاطبان بود.
     
گردهمایی شاعران طنزپردازدر «قندپهلو»
یکی از کلیدواژه‌های پرتکرار پیامک‌های مردمی تشکر از برنامه «قندپهلو» شبکه آموزش است که در این برنامه شاعران طنزپرداز حضور پیدا می‌کنند. قندپهلو با موضوع شعر و ادبیات طنز است که با حضور شاعران طنزپرداز ایرانی به تهیه‌کنندگی امیر قمیشی، اجرای رضا رفیع و داوری شهرام شکیبا و ناصر فیض تهیه و پخش می‌شود.
     
نمایش‌های برتر رادیونمایش
یکی ازشبکه‌های‌رادیویی‌پرشنونده‌نمایش است.درپیامک‌های تشکربسیاری که به این سامانه ارسال شده مخاطبان ازپخش نمایشنامه‌های خارجی وایرانی جذاب تمجید کردند.همچنین از هنرمندان گوینده‌ای که با این نمایش‌ها همکاری می‌کنند، تشکر شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها