۸۰ واحد غیرمجاز جمع آوری ضایعات در شهر یزد پلمب شد

یزد- محمد صفدرپور گفت: ۸۰ واحد غیرمجاز جمع آوری و تفکیک ضایعات با همکاری دادستانی، اتحادیه صنف آهن فروشان و اداره نظارت بر اماکن عمومی شناسایی و با دستور قضایی پلمب شد.
کد خبر: ۱۴۶۴۳۰۵

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین یزد، رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری یزد  از شناسایی و پلمب 20 واحد غیرمجاز جمع آوری و تفکیک ضایعات آهن آلات با اخذ حکم دادستانی در فاز اول و در محله حسن آباد و همچنین تعداد 60 واحد غیرمجاز دیگر در فاز دوم در راستای اجرای بند 20 ماده 55 قانون شهرداری ها و همچنین مصوبه شورای تأمین یزد خبر داد.

محمد صفدرپور با بیان این که این طرح تا انتقال تمامی واحد‌های مجاز به شهرک ضایعات ادامه خواهد داشت، افزود: به همین منظور تعداد 170 واحد ضایعاتی مجاز جمع آوری، خرید و فروش ضایعات در سطح شهر که نسبت به اخطار کتبی اولیه اقدام ننموده اند و به شهرک ضایعات منتقل نشده اند، با حکم دادستانی پلمب خواهد شد.

گفتنی است؛ بر اساس بند ۲۰ ماده ۵۵ قانون شهرداری ها، شهرداری مؤظف است از مشاغل و کسب هایی که ایجاد مزاحمت، دود و سروصدا کند و یا مخالف بهداشت باشد جلوگیری کند و با نظارت و مراقبت در وضع دودکش های اماکن و کارخانه ها که فعالیت آنها دود ایجاد می کند از آلوده شدن هوای شهر جلوگیری کند. هرگاه تأسیسات مذکور فوق قبل از تصویب این قانون به وجود آمده باشد آنها را تعطیل کند و اگر لازم شود آنها را به خارج از شهر انتقال دهد.

 

newsQrCode
برچسب ها: پلمپ شهرداری یزد
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها