شهرداری یزد در مورد عودت پرونده های کمیسیون ماده ۱۰۰ پاسخگو باشد

یزد- عضو شورای اسلامی شهر یزد گفت: تعداد پرونده های که در کمیسیون ماده ۱۰۰ ارجاع می شود زیاد است و به درخواست مالکان نیز توجه نشده و شهرداری یزد باید در این زمینه پاسخگو باشد.
کد خبر: ۱۴۶۳۹۴۴

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین یزد، محمدمهدی نیکونژاد اظهار داشت: پرونده های مردم که به این کمیسیون ارجاع می شود باید سریع پیگیری شود‌، متأسفانه این اقدام و توقع مردمی انجام نشده و باید فکر اساسی برای این کمیسیون شود تا مشکلات مردم کمتر شود.

عضو شورای اسلامی شهر یزد افزود: پرونده های که در کمیسیون ماده ۱۰۰ ارجاع می شود بیش از ۶۰ درصد پرونده ها به دلیل عدم رعایت موارد فنی و حقوقی به شهرداری ها عودت داده می شود و متاسفانه به اعتراض مالکان نیز توجه نشده است .

نیکونژاد ادامه داد: طی بررسی که داشته ایم، پرونده هایی وجود دارد که سه بار رفت و برگشت داشته، لذا از شورای شهر درخواست دارم تا مکاتبه ای با شهرداری یزد داشته و در مورد زیاد بودن عودت پرونده ها به شهرداری تذکر داده شود و این کم توجهی باعث اتلاف وقت مردم می شود .

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: متأسفانه ترتیب و توالی اقدامات عمرانی در برخی پروژه ها رعایت نمی شود به عنوان مثال بلوار آیت الله ابوترابی که اخیرا افتتاح شد هنوز نخاله ها و خاک رفوژ میانی بلوار جمع آوری نشده همچنین برای نصب تیر برق و لوله کشی آب نیز دو بار خاک جابجا شد که این اقدامات باعث اتلاف بیت المال شده است.

نیکونژاد اظهارداشت: مصوباتی که توسط شورای شهر صورت می گیرد برای اجرا شدن است و باید به درستی و کامل اجرا شود و به عنوان مثال در این شورا برای کمک به بیماران ضایعه نخاعی سرویس ایاب و ذهاب تخصیص یافت اما عنوان می شود که راننده ندارد و یا مرخصی است .

وی ادامه داد: یکی از خودروها نیز مدت‌ها خراب بوده و هیچ پاسخگویی نیست و فقط یک سرویس فعال است که آن نیز عمدتا راننده ندارد و نباید مصوبات شورا اینگونه اجرا شود و شهردار یزد باید مصوبات را به دستی اجرا کند.

عضو شورای اسلامی شهر یزد گفت: از ریاست شورا درخواست داریم تا مکاتبه ای با شهردار یزد داشته باشد و در زمینه اجرای درست مصوبات به شهرداری تذکر داده شود .

فاطمه زارع عضو دیگر شورای اسلامی شهر نیز در این جلسه علنی گفت: در کمیسیون ماده ۱۰۰ بازدید ها در گذشته زودتر انجام می شد اما در حال حاضر یک ماه کار مردم به تأخیر افتاده و مردم گلایه مند هستند و نه تنها مشکل مردم حل نمی شود بلکه زمان برشدن پرونده ها مشکل دیگری را نیز بر مردم افزوده است.

وی افزود: خانواده نیز موضوع مهمی است که در این شورا کمیسیون خانواده به عنوان اولین شورای شهر کشور تشکیل شد و مصوبات بسیارخوبی داشته است.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها