خاطرات کاغذی

جی جی و جوجو

ماجراهای جنایی وصد البته تخیلی دو برادر به نام‌های «جی‌جی و جوجو» که در شرارت و خلافکاری اول بودند، البته با توجه به فضای کمیک ماجراها مرتبا شاهد خرابکاری و چولمن بازی آنها بودیم. جالب این‌که آنقدر اعتماد به نفس کاذب داشتند که یک شرکت تاسیس کرده بودند با عنوان«شیطنت بین‌المللی» تا از این طریق همیشه در دسترس مردم باشند! اما با حضور آنها امیدی به برچیده شدن تبهکاران نبود، چراکه سرشار از بی‌کفایتی محض بودند. برادر بزرگ‌تر، جوجو که لاغر و قدبلند بود
کد خبر: ۱۴۵۱۹۲۹
نویسنده مریم فلاح

رهبر این گروه دو نفره محسوب می‌شد و برای جی‌جی که رفتار احمقانه‌تری داشت، رئیس بازی درمی‌آورد و معمولا او را مغز فندوقی خطاب می‌کرد. یک طوطی هم داشتند که درنقش تلفن و بی‌سیم سعی داشت به آنها خدمت کند. صرف نظر از جی‌جی و جوجو، تمام شخصیت‌های این کارتون حیوان بودند. 

صدای جی‌جی و جوجو را با صداپیشگی خاطره انگیز حمید قنبری و علی همت مومیوند می‌شنیدیم. 

جی‌جی و جوجو، (با عنوان اصلی: Victor and Hugo: Bunglers in Crime) محصول سال 1991 انگستان به تهیه کنندگی و کارگردانی برایان کاسگرو و مارک هال تولید شده است. 

ماجراهای دو شخصیت جی‌جی و جوجو که در نسخه اصلی به نام‌های ویکتور و هوگو معرفی می‌شوند به قلم  برایان ترومن و جیمی هیبرت نوشته شده است.

نکته قابل تأمل این‌که شرکت سازنده این کارتون از نام ویکتور هوگو شاعر، داستان‌نویس و نمایشنامه‌نویس فرانسوی برای نام‌گذاری شخصیت‌های خلافکار این اثر استفاده کرده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها