رشد ۱۱ درصدی مخاطبان رسانه ملی تا پایان زمستان ۱۴۰۲ و رشد حدود ۱۵ درصدی مخاطبان صدا و سیما در دو هفته اول بهار ۱۴۰۳ موضوعی که در دیدار رئیس صدا و سیما با جمعی از هنرمندان مطرح شد.
تنوع موضوعی، محتوایی و جغرافیایی ویژه برنامههای سحر و افطار رسانه ملی در ماه مبارک رمضان نظیر «زندگی پس از زندگی» و «محفل» همچنان محبوب و پیشتاز است.
بر اساس نظر سنجی مرکز تحقیقات صدا و سیما ویژه برنامههای سحر و افطار در مقایسه با سال گذشته ۱۴ درصد رشد مخاطب داشته است.
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
یک کارشناس روابط بینالملل در گفتگو با جامجمآنلاین مطرح کرد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد