رشد ۱۱ درصدی مخاطبان رسانه ملی تا پایان زمستان ۱۴۰۲ و رشد حدود ۱۵ درصدی مخاطبان صدا و سیما در دو هفته اول بهار ۱۴۰۳ موضوعی که در دیدار رئیس صدا و سیما با جمعی از هنرمندان مطرح شد.
تنوع موضوعی، محتوایی و جغرافیایی ویژه برنامههای سحر و افطار رسانه ملی در ماه مبارک رمضان نظیر «زندگی پس از زندگی» و «محفل» همچنان محبوب و پیشتاز است.
بر اساس نظر سنجی مرکز تحقیقات صدا و سیما ویژه برنامههای سحر و افطار در مقایسه با سال گذشته ۱۴ درصد رشد مخاطب داشته است.
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح کرد
در گفتوگوی «جامجم» با سرپرست دانشگاه علوم پزشکی ایران مطرح شد
دکتر امیدعلی مسعودی، استاد ارتباطات در گفتوگو با «جامجم» عنوان کرد
گفتوگوی اختصاصی «جامجم» با علیرضا نصیری، قهرمان جوانان جهان
سفیر سابق ایران در پاکستان در گفتوگو با «جامجم» تشریح کرد