امام جمعه گرگان:

آمریکایی ها به هیچ وجه قابل اعتماد نیستند

آیت الله نورمفیدی با اشاره به ایجاد بندر از سوی آمریکایی ها در غزه، گفت: آمریکایی ها به هیچ وجه قابل اعتماد و خیرخواه مردم نیستند و آنهایی که اعتماد کردند در چاه ویل افتادند.
آیت الله نورمفیدی با اشاره به ایجاد بندر از سوی آمریکایی ها در غزه، گفت: آمریکایی ها به هیچ وجه قابل اعتماد و خیرخواه مردم نیستند و آنهایی که اعتماد کردند در چاه ویل افتادند.
کد خبر: ۱۴۴۹۴۶۹
نویسنده شبیر دائمی

به گزارش جام جم آنلاین از گرگان امام جمعه گرگان احداث بندر غزه را توطئه جدید آمریکا اعلام کرد و گفت: هدف نهایی از این کار، انتقال اجباری و کوچاندن ساکنان مظلوم این سرزمین به قبرس است.

 آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی در خطبه‌های نماز جمعه امروز گرگان اظهار کرد: رییس جمهور آمریکا هدف از احداث این بندر را انتقال کمک‌های غذایی، دارویی و بهداشتی به مردم جنگ‌زده اعلام کرد اما این حرف‌ها دروغی بیش نیست.

وی خاطرنشان کرد: رییس جمهور آمریکا اگر راست می‌گوید، جلوی رژیم صهیونسیتی را با این حجم جنایات بگیرد.

امام جمعه گرگان گفت: کودکان سرزمین‌های اشغالی براثر گرسنگی می‌میرند، حال زنان باردار به علت نبود دارو و درمان بد می‌شود و بسیاری از آنان نوزادان خود را سقط می‌کنند اما آمریکا و متعهدانش آتش‌بس مصوب شده سازمان ملل را وتو کردند.

امام جمعه گرگان ادامه داد: کشور قبرس که از این بندر راه دسترسی خواهد داشت، رفیق رژیم صهیونسیتی است، پس مشخص شد که هدف ایجاد این بندر چیست.

وی گفت: اگر آمریکا و هم‌ پیمانانش از رژیم صهیونسیتی حمایت نکنند، این رژیم کودک‌کش نمی‌تواند دوام بیاورد.

آیت‌الله نورمفیدی افزود: براساس آیات قرآنی فرعون و فرعونیان هیچگاه مورد اعتماد نبوده و نخواهند بود.

امام جمعه گرگان به فرا رسیدن بهار طبیعت و آغاز سال ۱۴۰۳ اشاره کرد و گفت: ایرانیان بهترین زمان را برای اعلام سال جدید با توجه به نو شدن همه چیز و وجود نشاط، شادابی و سرسبزی انتخاب کردند.

آیت‌الله نورمفیدی اظهار داشت: خداوند هم به معاد همراه با تغییر و تحول و زنده شدن جهان اشاره می‌کند و به نوعی معاد، همان آغاز سال نو است.

وی یادآور شد: نوروز امسال همراه با ماه مبارک رمضان بوده و همانطور که همه چیز سبز و خرم می‌شود، دل‌، روح و جان آدم نیز باید برای ارتباط با خداوند، شاد شود.

وی خاطرنشان کرد: تنها چیزی که سبب شادی دل می‌گردد و آرامش به روح انسان می‌دهد، یاد خدا به معنای واقعی است.

امام جمعه گرگان همچنین با اشاره به ۲۵ اسفند سالروز وفات حجت‌الاسلام سیداحمد خمینی گفت: ایشان شخصیتی عاشق، مرید و فداکار به خدمت صادقانه و خالصانه برای امام (ره) بود و معمار کبیر انقلاب هم نگاه خاص و ویژه‌ای به او داشتند.

آیت‌الله نورمفیدی افزود: امام خمینی (ره) در کتابی که به زبان عربی در خصوص نماز نوشتند و آن را به فرزندش هدیه داد، احمدآقا و البته همه جوانان را به قدر جوانی دانستن توصیه کردند و معتقد بودند که از این زمان زندگی برای سازندگی خود در راه خدا، معرفت، بندگی و عشق به ذات اقدس الهی بهترین استفاده را باید کرد.

وی همچنین به در پیش بودن ۲۹ اسفند ماه سالروز ملی شدن صنعت نفت اشاره کرد و گفت: بسیاری از بزرگان و علما، مسوولان وقت (دولت ملی) را در مساله نفت تشویق کردند اما اعتماد بیش از حد دولت ملی به آمریکا سبب‌ شد، آنان نیز با انگلیس همکاری کردند و در نهایت کودتای ۲۸ مرداد را به راه انداختند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها