معاون میراث‌فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل اعلام کرد:

بخش خصوصی دارای ابنیه تاریخی در اردبیل وام مرمت بنا دریافت می‌کند

معرفی ظرفیتهای گردشگری استان اردبیل

ظرفیتهای گردشگری استان اردبیل در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران به نمایش گذاشته شده است.
کد خبر: ۱۴۴۵۰۸۵

به گزارش جام جم آنلاین،و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل گفت: استان اردبیل با همکاری بخش خصوصی و نهادهای مختلف و با ارائه تمامی ظرفیت‌های استان در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران حضور پیدا کرده‌ است.
حسن محمدی ادیب اضافه کرد: سالن شماره ۴۱ نمایشگاه بین‌المللی تهران به مدت چهار روز و در زمینی به مساحت ۴۵۰ متر میزبان جاذبه‌های گردشگری اعم از جاذبه‌های طبیعی، فرهنگی، تاریخی و تفریحی استان اردبیل خواهد بود.
وی بیان کرد: ساعات اول نمایشگاه با استقبال خوب از غرفه استان اردبیل و حضور معاون گردشگری وزارت میراث‌فرهنگی، دبیرکل ACD، خبرنگاران داخلی و خارجی، فعالان حوزه گردشگری و علاقمندان به این صنعت همراه بود.

چهار تشکل حرفه‌ای گردشگری استان به همراه سه شهرداری اردبیل، کوثر و سرعین و ۱۲ مجموعه بخش خصوصی در این نمایشگاه در قالب غرفه استان اردبیل به ارائه ظرفیت‌های گردشگری استان می‌پردازند.
معرفی مجموعه جهانی شیخ صفی‌الدین اردبیلی، معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری و ظرفیت‌های گردشگری استان، معرفی گردشگری عشایری و اجرای موسیقی محلی و آیین‌های سنتی از جمله سایر برنامه‌های استان برای حضور نمایشگاه گردشگری تهران است.
این نمایشگاه تا ۲۶ بهمن ماه پذیرای علاقمندان است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها