رییس کمیسیون اصل۹۰ مجلس:

وظیفه ما، حمایت از صداوسیما به‌عنوان تریبون اصلی نظام است

رییس کمیسیون اصل۹۰ مجلس گفت: در فضای فعلی که رسانه های گسترده ای تولید محتوا می‌کنند اگر نتوانیم نیازمندی های  لازم را برای صدا و سیما پیش بینی کنیم، وضعیت خوبی نخواهد داشت. 
کد خبر: ۱۴۴۳۱۷۷

حجت الاسلام نصرالله پژمان فر در گفتگو با جام جم آنلاین در خصوص اظهارنظرهایی در مورد بودجه صدا و سیما گفت: صدا و سیما تریبون رسمی نظام است و این تریبون رسمی در صورتی که می‌خواهد هم خبرهای داخلی و هم جایگاه جمهوری اسلامی را در خارج از کشور پوشش دهد و هم در بخش خبر و بخش‌های دیگر تولیدات  و سریال‌ها و...فعال باشد نیاز به حمایت جدی دارد.

وی ادامه داد: تصور نمی‌کنم فردی بگوید اساساً صدا و سیمایی که در مقایسه با سایر رسانه‌های دنیا قرار دارد مورد توجه نباشد و به آن توجه نکنیم.

نماینده مردم مشهد در مجلس افزود: شاید متاسفانه برخی از سلایق که سلایق سیاسی خاصی هستند و نظراتشان را در صدا و سیما مشاهده نمی‌کنند اینگونه نسبت به صدا و سیما موضع گیری دارند، حال آنکه این سیاست درستی است صدا و سیما باید حرف نظام را بزند نه حرف افراد را زیرا تریبون نظام است و نه یک جریان سیاسی.

پژمانفر تصریح کرد: طبیعتاً این افراد باید منصفانه به موضوع نگاه کنند و توجه کنند اگر جایگاه صدا و سیما را تضعیف کنیم و نتوانیم نیازمندی‌های لازم را برای صدا و سیما پیش بینی کنیم وضعیت خوبی نخواهد بود به خصوص در فضای فعلی که رسانه‌های گسترده ای از لحاظ محتوای فرهنگی، اجتماعی  و... تولید محتواهای مختلف دارند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها