جشن میلاد حضرت فاطمه (س) در رادیو ایران

رادیو ایران در آستانه سالروز ولادت با سعادت حضرت فاطمه (س) برنامه‌های مختلفی را تدارک دیده است.
کد خبر: ۱۴۳۸۸۰۳

به گزارش جام جم آنلاین از شبکه رادیویی ایران، برنامه عصر گاهی «ایرانشهر» از ابتدای هفته به استقبال میلاد به سعادت حضرت زهرا (س)  رفته است و در بخش گزارشی برنامه پیرامون این میلاد با سعادت گفتگو می‌کند.

«ایرانشهر»  این هفته به تهیه کنندگی حسین معصومی از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۷:۵۰ از رادیو ایران تقدیم می‌شود.

ویژه برنامه «بهار جان» سه شنبه ۱۲ دی با موضوع سبک زندگی فاطمی و تبیین جایگاه عفو و گذشت در سیره‌ی زندگی  حضرت زهرای مرضیه سلام الله علیها، با حضور حجت‌الاسلام داود مسلمی نژاد، و حجت‌الاسلام محمد پویا به تاثیر گذشت و عفو در کیفی سازی فرایند زندگی فردی و اجتماعی خواهند پرداخت، این برنامه به تهیه کنندگی حسین معصومی و اجرای حامد نجم الهدی  ساعت ۲۲:۰۰ تقدیم می‌شود.

«راه شب» چهارشنبه بامداد همزمان با سالروز میلاد با سعادت بانوی دو عالم کمک به مادر و همسر به تهیه کنندگی حسین عارفی و اجرای حمیدرضا رضایی پخش می‌شود. گفتنی است «راه شب» سی دقیقه هر بامداد به روی آنتن می‌رود.

«سلام صبح بخیر» نیز در همان تاریخ با موضوع یک جمله به مادرتان هدیه کنید به تهیه کنندگی زهرا قائدی و اجرای حامد نجم الهدی روز مادر را گرامی میدارد.   «سلام صبح بخیر» از شنبه تا پنج شنبه ساعت ۶:۳۵ پخش می‌شود.

«مادرانه» ویژه برنامه‌ای است به  مناسبت روز مادر، با روایت‌هایی از بانوان ایرانی که از تجربه‌های مادرانه خود می‌گویند. این برنامه به تهیه کنندگی متین السادات فیروزی و اجرای فاطمه آل عباس چهارشنبه ۱۳ دی ساعت ۹:۰۰ تقدیم می‌شود.

برنامه اذانگاهی «به افق آفتاب» نیز با موضوع شأن و منزلت حضرت زهرا سلام الله علی‌ها و نقش و رسالت ایشان به  تهیه کنندگی حسین معصومی و اجرای حمیدرضا رضایی و  حضور حجت الاسلام اتابکی پخش می‌شود.

برنامه «گلبانگ» نیز با پخش قطعه «مادر عشق» این روز خجسته را گرامی می‌دارد. «گلبانگ» به تهیه کنندگی ندا حاجی اسماعیلی و اجرای مریم نشیبا از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۵:۰۰ تقدیم می‌شود.


رادیو ایران پیشاپیش میلاد با سعادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه (س) تبریک و شادباش می‌گوید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها