آخرین وضعیت کرونا در استان فارس ، از ابتدای شیوع تا امروز شنبه هجدهم آذر ۱۴۰۲، اعلام شد.
کد خبر: ۱۴۳۴۸۸۹

به گزارش جام جم آنلاین ،از ابتدای شیوع این بیماری تاکنون، دو میلیون و ۲۹۲ هزار و ۵۰۶ تست تشخیصی مولکولی و تست سریع در آزمایشگاه‌های استان تهیه شده که با بررسی نمونه‌های انجام شده، ۶۶۵ هزار و ۲۴۸ بیمار مثبت شناسایی شده است.
از مجموع تست‌های انجام شده از ابتدای شیوع تاکنون، یک میلیون و ۸۵۷ هزار و ۳۹۱ تست تشخیصی مولکولی بوده که ۵۳۵ هزار و ۶۳۴ مورد بیمار مثبت قطعی شناسایی شده، همچنین از ابتدای آغاز طرح شهید حاج «قاسم سلیمانی» تاکنون ۴۳۴ هزار و ۵۴۰ مورد تست سریع انجام شده و ۱۲۹ هزار و ۶۱۴ بیمار مثبت شناسایی شده است.
هم اکنون ۱۷۷ بیمار مثبت و مشکوک دارای علایم در بیمارستان‌های استان بستری هستند که از این تعداد، ۲ بیمار به دلیل وخامت شرایط جسمی، در بخش‌های ICU، مراقبت‌های ویژه درمانی دریافت می‌کنند.
همچنین مجموع جان باختگان ناشی از کووید۱۹ از ابتدای شیوع بیماری تاکنون، هشت هزار و ۲۱۹ نفر است.
از ابتدای شیوع این بیماری تاکنون ۶۵۷ هزار و ۲۲ هم استانی مبتلا به کووید ۱۹ بهبود یافته که از بیمارستان‌ها ترخیص شده و یا از ایزوله خانگی خارج شده اند.
در حال حاضر مجموع تعداد دز تزریق شده واکسن کرونا در شهرستان‌های زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز با احتساب چهار دز، به هشت میلیون و ۲۹۱ هزار و ۴۰۸ دز رسیده که از این تعداد سه میلیون و ۴۳۵ هزار و ۷۰۲ دز نوبت اول، سه میلیون و ۱۴۲ هزار و ۷۱۷ دز نوبت دوم، یک میلیون و ۵۷۶ هزار و ۳۹۵ دز نوبت سوم و ۱۳۶ هزار و ۵۹۴ دز یادآور واکسن بوده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها