روایت صبح آخر

مگر می‌شود نام شهید مجید شهریاری را شنید و واکنشی نشان نداد، به‌ویژه مردم خطه زنجان که زاده آنجا بود، شهیدی که مظلومانه به مقام شهادت نائل شد و از اساتید دانشگاه شهید بهشتی، فیزیکدان و دانشمند هسته‌ای بود.
کد خبر: ۱۴۳۳۱۷۹

او ۸ آذر ۸۹ در ۴۴ سالگی توسط عوامل بیگانه ترور و به شهادت رسید. در طول این سال‌ها چند مستند و کار کوتاه از زندگی این شهید تولید و روانه آنتن شده، اما سریالی درباره زندگی او ساخته نشده بود تا اینکه معاونت امور استان‌های سازمان صداوسیما با همکاری صداوسیمای مرکز زنجان دست به‌کار شد و زندگی این شهید را دستمایه ساخت یک سریال با عنوان صبح آخرین روز قرار داد. این سریال به کارگردانی حسین تبریزی و تهیه‌کنندگی مصطفی علمی‌فرد تولید و روانه آنتن شد.

نقش شهید شهریاری را در خردسالی، کودکی و نوجوانی بازیگرانی از استان‌های مختلف بازی می‌کنند و در بزرگسالی کاوه خداشناس این نقش را به عهده داشت. سپیده خداوردی هم نقش دکتر بهجت قاسمی، همسر شهید شهریاری را بازی می‌کرد.

همچنین مهران رجبی، افسانه ناصری، اردشیر رستمی، زهرا سعیدی و... همراه جمعی از بازیگران زنجانی به ایفای نقش پرداختند. فیلمنامه این مجموعه را فاطمه حیدری و حسن عطار‌ها نوشته بودند.

جهت مشاهده فیلم اینجا کلیک کنید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها