شهردار یزد تصریح کرد:

عمده مشکلات ترافیکی در محل مجتمع های آموزشی است

یزد- شهردار یزد گفت: عمده مشکلات ترافیکی در محل مجتمع های آموزشی است.
کد خبر: ۱۴۲۴۰۰۴

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین یزد، ابوالقاسم محی الدینی مشکلات عمده ترافیکی سطح شهر را در محلی که مجتمع های آموزشی قرار دارند، عنوان کرد و گفت: شهرداری یزد  قبل از بازگشایی مدارس حدود 20 نقطه را به اداره کل آموزش و پرورش استان اعلام کرده بود تا در ساعت های آغاز مدارسی که در آن نقاط هستند، تغییراتی انجام شود.

وی افزود: همکاران ما در آموزش و پرورش تلاش کردند و در بعضی از این نقاط تغییرات در ساعات شروع مدارس انجام شده ولی در بعضی از نقاط مثلا در محدوده چهارراه جانباز تا چهارراه ریاضی و یا میدان معلم تا میدان باهنر به علت استقرارمجتمع های آموزشی که در این فواصل مستقر هستند همچنان دارای مشکل هستیم.

شهردار یزد ابراز امیدواری کرد: در روزهای آینده با تلاشی که توسط آموزش و پرورش انجام خواهد شد، تغییراتی حتی به میزان 15 دقیقه در آغاز شروع مقاطع مختلف این مجتمع های آموزشی اعمال شود که این امر کمک شایانی به کاهش حجم ترافیک در روزهای آینده خواهد کرد.

محی الدینی با بیان این که شهرداری یزد چندی پیش و قبل از بازگشایی مدارس و به منظور کاهش مشکلات عبور و مرور شهروندان اقدام  به اصلاح هندسی بعضی از تقاطع ها کرد، گفت: تا زمان آشنایی خانواده ها و سرویس ها با مسیر مدارس، اذعان داریم که در روزهای اول آغاز سال تحصیلی تا نیمه مهرماه با مشکلات ترافیکی روبرو هستیم.

وی با اشاره به ترافیک سنگین شهر یزد در ساعات اولیه بازگشایی مدارس گفت: امیدواریم در این روزها شهروندان هم با استفاده کمتر از خودروهای تک سرنشین و استفاده بیشتر از حمل و نقل عمومی مدیریت شهری را در روانسازی ترافیک یاری کنند.

شهردار یزد با توصیه مردم به استفاده از حمل و نقل عمومی، گفت: تعداد 120 دستگاه اتوبوس و 12 دستگاه مینی بوس توسط سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهری شهردار یزد آماده شده است که در خطوط مختلف در حال تردد هستند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها