رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری یزد:

شبکه خطوط اتوبوسرانی یزد بازطراحی می‌شود

یزد- رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری یزد گفت: امسال برای اولین بار در سطح کشور نرم افزاری تدوین شده تا دانش آموز از لحظه ورود به سرویس تا لحظه خارج شدن زیر نظر والدین باشند.
کد خبر: ۱۴۲۳۷۶۴

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین یزد، مهدی فعالی اظهار داشت: از سال گذشته نشست‌هایی برای مدیریت سرویس مدارس برگزار و قیمت‌ها در ماه ۴ امسال مشخص شد و شرکت‌های حمل و نقلی ۵۰ درصد افزایش یافت.

وی ادامه داد: خودرو‌های سرویس مدارس که بدون مجوز از این سازمان اقدام به جابجایی دانش آموزان می‌نمایند توسط دوربین‌های کنترل سرعت و ثبت تخلفات رانندگی پلیس راهور اعمال قانون می‌شوند.

فعالی گفت: رانندگان سرویس مدارس تا ۵ مهرماه ۱۴۰۲ فرصت دارند برای دریافت مجوز به شرکت‌های دارای مجوز از سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری یزد مراجعه و مجوز‌های لازم را اخذ کنند.

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری یزد افزود: همچنین امسال افراد مرتبط استانداری، پلیس راهور، سازمان حمل و نقل و.. در درب مدارس حضور می یابند تا بررسی کنند سرویس دهی از درگاه قانونی صورت گرفته باشد.

فعالی گفت: امسال برای اولین بار در سطح کشور نرم افزاری آزمایشی تدوین شده تا دانش آموز از لحظه ورود به سرویس تا لحظه خارج شدن زیر نظر والدین باشد و از سال آینده این نرم افزار رسمی و برای همه اجرایی می‌شود.

وی ادامه داد: خانواده‌ها حتما برای سرویس مدرسه از طریق مدارس اقدام کنند و بطور مستقیم وارد صحبت با راننده نشوند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها