شهرداری برازجان با آمادگی کامل به استقبال پیاده روی بزرگ ولایت می رود؛

برپایی باشکوه پیاده روی ولایت

شهردار برازجان بیان کرد:عشق به آرمان های دینی و امام رضا (ع) باعث شده که با نیت خالصانه تر و توان و انگیزه مضاعف نسبت به سال های گذشته در هر چه با شکوه تر برگزار شدن این پیاده روی تلاش کنیم
کد خبر: ۱۴۲۲۴۳۹
نویسنده زهرا ماندنیان فرد-خبرنگار

به گزارش جام جم/شهردار برازجان در خصوص برپایی باشکوه پیاده روی ولایت گفت: امسال نیز با آمادگی و توان کامل به استقبال پیاده روی ولایت می رویم.
 
مرتضی قدوسی ۱۹ شهریور ماه، در جلسه برنامه ریزی پیاده روی ولایت که با حضور معاون خدمات شهری و اجرائی و مدیران مربوطه شهرداری برگزار شد، با بیان اینکه عشق به آرمان های دینی و امام رضا (ع) باعث شده که با نیت خالصانه تر و توان و انگیزه مضاعف نسبت به سال های گذشته در هر چه با شکوه تر برگزار شدن این پیاده روی تلاش کنیم، تاکید کرد: با توجه به بالا بودن دمای هوا، سهولت در عبور و مرور زائران را در اولویت قرار دادیم. در این خصوص برای برگشت زوار، تمامی امکانات حمل و نقل آماده و اتوبوس ها نسبت به سال های گذشته افزایش یافته است و زائرین محترم برای برگشت با هیچ گونه مشکلی در حوزه حمل و نقل مواجه نخواهند بود.
 
قدوسی از آمادگی تمامی نیروهای سازمان آتش نشانی خبر داد و در این خصوص بیان کرد: تمامی نیروهای ایستگاه های آتش‌نشانی در حالت آماده باش کامل هستند. این نیروها در نقاط مد نظر (جهت گشت‌زنی طول مسیر) مستقر و به مردم خدمات‌رسانی خواهند کرد.
 
وی بر نظافت و پاکیزه سازی طول مسیر پیاده روی تاکید کرد و ادامه داد: با بکارگیری حدودا تمامی نیروهای کارگری و دستگاه ماشین آلات رُفت و روب و جمع آوری پسماند، استقرار مخزن های زباله قبل، حین و پس از مراسم صورت می گیرد.
 
شهردار برازجان ادامه داد: ایستگاه فرهنگی نیز برای خدمت رسانی به زائرین پیاده روی ولایت توسط شهرداری برازجان برپا خواهد شد.
 
قدوسی با تاکید به هر چه باشکوه تر برگزار شدن مراسم، اظهار کرد: سال گذشته به دلیل فعالیت و همکاری خوب همه دستگاه های اجرایی و مجموعه مدیریت شهری، شاهد رضایت همگان بویژه مردم بودیم، امسال نیز انتظار می رود با تلاش و پشتکار تمامی نیروهای این مجموعه شاهد رضایت مردم شریف، مسئولین استانی و شهرستانی از شهرداری برازجان باشیم.
 
وی از تشکیل کمیته های مختلف برای خدمات رسانی به زوار خبر داد و در این خصوص اظهار کرد: در جلسه امروز کمیته هایی از جمله
-کمیته حمل و نقل
-کمیته خدمات شهری
-کمیته فرهنگی
-کمیته ایمنی و تاسیسات
-کمیته اطلاع رسانی
-کمیته مالی و پشتیبانی
برای خدمت رسانی هر چه بهتر و بیشتر به زائران گرامی تشکیل شده است.
 
برپایی باشکوه پیاده روی ولایت
 
برپایی باشکوه پیاده روی ولایت
 
برپایی باشکوه پیاده روی ولایت
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها