فرز الماسه یک ابزار براده برداری چرخان میباشد ، فرز انگشتی الماس میتواند برای عملیات فرز کاری با سرعت بالا در صنعت تراش مورد استفاده قرار گیرد .
کد خبر: ۱۴۱۴۹۶۴

فرز انگشتی الماس ورتکس تایوان

فرز الماسه یک ابزار براده برداری چرخان میباشد ، فرز انگشتی الماس میتواند برای عملیات فرز کاری با سرعت بالا در صنعت تراش مورد استفاده قرار گیرد . فرز انگشتی تمام الماسه از تنگستن کارباید ساخته شده و این نوع فرز انگشتی مناسب ماشین کاری های فلزات سخت میباشد . ابزار تراشکاری ورتکس تولید کننده فرز انگشتی کارباید با بهترین کیفیت و ارائه توسط تنها نمایندگی ورتکس در ایران توسط شرکت معرف ابزار .

بهترین برند فرز انگشتی الماس چیست ؟

بهترین برند فرز انگشتی تمام الماسه در ایران برندهای مختلف ابزار تراشکاری و برش در ایران موجود است که یکی از این برند ها برند فرز انگشتی الماس خور ورتکس VERTEX) ( میباشد . این برند ساخت تایوان و توسط شرکت معرف ابزار وارد و تهیه و به صورت انحصاری در ایران عرضه میگردد. فرز انگشتی الماس ورتکس یکی از ابزار فرزکاری است که برای کف تراشی ،بغل تراشی ،دیواره تراشی در فرز کاری استفاده میگردد.

نمایندگی ورتکس

انواع فرز انگشتی الماسه چیست ؟

انواع فرز انگشتی تمام الماس: از سایز ۰.۵ میلیمتر الی ۲۵ میلیمتر میباشد و به صورت تک پر و چند پر و دو پر مخصوص و سه پر مخصوص موجود است . و همچنین در انواع مختلف فرز الماس تخت و فرز الماس سر کروی و فرز الماس خشن ساخته میشود.برای خرید انواع فرز انگشتی الماسه میتوان به بازار ابزار تراشکاری واقع در خیابان امام خمینی بورس ابزار تراشکاری ( فرز انگشتی الماس ) اشاره کرد.

دستگاه فرز سی ان سی

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها