۲- رادیو در دسترس همه است: رادیو یکی از بهترین بسترهای رسانهای است برای دسترسی حداکثر مردم. برای مثال با داشتن ۹۲درصد آمریکاییهایی که به امواج افام/ایام گوش میدهند، شما میتوانید پیامتان را به مخاطبان بیشتری در قیاس با دیگر ابزارهای رسانهای، مخابره کنید، تواما در حالی که هدفگذاری مخاطبان اختصاصی با دیگر پایگاههای رادیویی در نظر گرفته میشود.
۳- رادیو، انطباقپذیر است:رادیو خود را با تغییرات فناوریهای روز و نیازها و علاقهمندیهای مخاطب، تطبیق داده است. رادیو امروزه از طریق رایانههای همراه (لپتاپ)، رایانههای خانگی، گوشیهای همراه و حتی بلندگوهای هوشمند در دسترس است.
۴- رادیو، بهصرفه است:رادیو، خیلی بهینهتر به مشتریان دست مییابد. رادیو یک فرستنده و یک منطقه جغرافیایی وسیع را فارغ از تعداد شنوندگان، پوشش میدهد. تأثیرات اقتصادی پاندمی کرونا و کسب و کارها باید برای رسیدن به حداکثر مخاطب، خود را به بسترهای تبلیغاتی باصرفهتر مجهز کنند.
۵- رادیو میتواند خود را به گوش مخاطب مشخص برساند: هدف قرار دادن مشتریان مناسب در زمان مناسب، امری خطیر است برای موفقیت هرگونه پویش تبلیغاتی. انواع مختلف شکلی، ایستگاهها و شبکههای مختلف رادیویی به سفارشدهندگان تبلیغات اجازه میدهد تا شنوندگانی را هدف قرار دهند که بیشترین تناسب را با خدمات آنها دارند.
۶- رادیو، کاربرد بومی نیز دارد: ایستگاهها و شبکههای رادیویی جهت کسب اطلاعات محلی برای گروههای خدماتگیرندهشان همیشه یک منبع مهم بومی بودهاند. یکی از قدرتمندترین راهها برای برقراری این ارتباط، تقویت استعدادهای روی موج است به عنوان افراد اثرگذار و تحسینکنندگان.
۷- رادیو، تعاملی است: رادیو میتواند رابطه یکبهیک و شخصی با شنوندگانش داشته باشد. نمایشهایی با بخشهای فراخوان تماس، به شنوندگان فرصت دخیل شدن در برنامه و شنیده شدن میدهد. مسابقات بابت وفاداری شنوندگان به آنها جایزه داده و این مخاطبان را افزایش میدهد.
۸- رادیو قابل اعتماد است: رادیو یکی از قابلاعتمادترین منابع برای سرگرمی، اخبار و اطلاعات در آمریکاست. مهم است به یاد داشته باشیم که شنوندگان به رادیو اعتماد دارند چون زنده، بومی و متمرکز بر شنونده است. شخصیتهای رادیویی، دوستانی قابل اعتماد میشوند. آنها نوعی منابع اطلاعاتی هستند که مانند اخبار بهروز محلی و اطلاعاتی که برایشان مهم است به انضمام موسیقی به شمار میروند.
۹- رادیو، میتواند نجاتبخش باشد: پخش رادیویی، یک ابزار حیاتی ارتباطی در اضطرار است. هنگامی که فاجعه رخ داده یا پیشبینی میشود، میتوان برای مهیا کردن بهموقع اخبار و اطلاعرسانیها به رادیو تکیه کرد.
۱۰- رادیو، ۲۴ ساعته است: رادیو همیشه روشن است و در دسترس. در دورههای مختلف و برای نسلها، رادیو بخشی از زندگی ما بوده است؛ حتی با وجود تغییرات همیشگی در فناوری و بسترهای ارتباطی، رادیو هنوز هم یک دوست همیشگی و دوستداشتنی بسیار قابل اعتماد است.
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح کرد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
«جامجم» در گفتوگو با عضو هیات علمی مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی به بررسی اثرات منفی حفر چاههای عمیق میپردازد
سخنگوی صنعت آب در گفتوگو با جامجم: