طراحی داخلی و دکوراسیون
اپلیکیشن‌ های کاربردی اندرویدی ۲۰۲۳

طراحی داخلی و دکوراسیون

نرم‌افزارهای کاربردی اپل ۲۰۲۳

طراحی داخلی و دکوراسیون

Timepage: یکی از بهترین اپ‌های کاربردی آیفون و به‌طور انحصاری iOS است که در شاخه بهره‌وری به مدیریت زمان می‌پردازد.
Timepage: یکی از بهترین اپ‌های کاربردی آیفون و به‌طور انحصاری iOS است که در شاخه بهره‌وری به مدیریت زمان می‌پردازد.
کد خبر: ۱۴۰۶۰۶۳
نویسنده ضمیمه کلیک

با نصب این اپلیکیشن به صورت رایگان، می‌توانید یک برنامه کامل و بدون نقص روزانه، هفتگی، ماهانه و سالانه برای خود تنظیم کنید. ویژگی‌های این اپلیکیشن شامل موارد زیر است.

آفیس‌

Microsoft Office
بدون شک یکی از بهترین اپلیکیشن‌های آیفون که برای طیف گسترده‌ای از کاربران مناسب است، اپلیکیشن جامع Microsoft Office است که سه اپلیکیشن نام‌آشنا و قابل اعتماد ورد، اکسل و پاورپوینت را با هم در یک مجموعه واحد ارائه داده است.

برنامه مسافرت و سفر گردی

Adobe Scan
با استفاده از اپلیکیشن Adobe Scan گوشی هوشمند خود را به ابزاری قدرتمند جهت اسکن کردن انواع فایل‌های متنی تبدیل کنید. همچنین فایل‌های ایجاد شده را در فرمت‌های PDF و JPEG  می‌توانید ذخیره کنید. این برنامه جزو بهترین اپ‌های کاربردی آیفون محسوب می‌شود. قابلیت اسکن هر نوع متنی  را دارد.

کاربردی شبیه فتوشاپ

Adobe Lightroom
اپلیکیشن Adobe Lightroom یکی از نرم افزارهای زیرمجموعه شرکت محبوب ادوبی است که محیطی مانند فتوشاپ دارد.

این برنامه یکی از مهم‌ترین اپ‌های کاربردی آیفون برای ویرایش عکس محسوب می‌شود. ویژگی مهم این اپلیکیشن،‌ وجود ابزار رایگان و سهولت رابط کاربری است.

Adobe Lightroom  برای تبدیل ساده‌ترین عکس‌ها به تصاویری مبهوت‌کننده و خارق‌العاده، بهترین افکت‌ها و امکانات را در اختیار کاربران قرار داده است.

انتقال فایل

AirDroid
استفاده از AirDroid  در تمام گوشی‌های اپل الزامی است. زیرا به وسیله این نرم افزار می‌توانید انواع فایل‌های موجود در آیفون و آی‌پد را به سیستم‌های عامل مختلف (ویندوز و اندروید، مک) انتقال دهید.

سرعت انتقال فایل توسط این اپلیکیشن، ۲۰ مگابایت بر ثانیه بین پلتفرم‌های مختلف است. در صورتی که به اینترنت نیز دسترسی نداشته باشید، این امکان وجود دارد تا از طریق بلوتوث، فرآیند انتقال فایل‌ انجام شود.

مطالعه

Speechify
دوستداران کتاب با استفاده از اپلیکیشن Speechify می‌توانند روند مطالعه خود را سرعت ببخشند. کاری کهSpeechify  انجام می‌دهند تبدیل متن به صوت است.

به این صورت که نرم افزار، متن مورد نظر را می‌خواند و آن را به یک کتاب صوتی تبدیل می‌کند. مزیت استفاده از این اپلیکیشن، صرفه‌جویی در زمان و افزایش تمرکز است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها