فردی که خودش را کارمند توییتر معرفی می‌کند، می‌گوید به کامپیوترهای شرکت دسترسی ندارد. واکنش ایلان ماسک به سخنان او، جنجالی شده است.
کد خبر: ۱۴۰۰۴۹۸

جام جم آنلاین : ایلان ماسک از زمان تصاحب توییتر، با استراتژی‌های مدیریتی‌اش بارها حاشیه‌ساز شده است. او به محض بستن قرارداد، مدیران عالی‌رتبه‌ این شبکه‌ی اجتماعی را به بیرون از ساختمان مرکزی شرکت هدایت کرد و زمان زیادی نگذشته بود که تعدیل گسترده‌ نیروها آغاز شد.

گفتگوی جنجالی ایلان ماسک با کارمند توییتر

ماسک قبل از آغاز تعدیل نیرو، گفته بود ورشکستگی توییتر دور از ذهن نیست. او با جملات نگران‌کننده، ذهن کارکنان توییتر را آماده و در نهایت با هزاران نفر از آن‌ها خداحافظی کرد. آن‌طور که به نظر می‌رسد، تعدیل نیروی توییتر همچنان ادامه دارد.

فردی با نام کاربری Halli در توییتر خطاب به ایلان ماسک نوشته که از ۹ روز قبل، دسترسی او به کامپیوتر کاری‌اش غیرممکن شده است. ظاهراً او تنها نیست و ۲۰۰ کارمند دیگر توییتر نیز با چنین مسئله‌ای مواجه شده‌اند که به معنی اخراج آن‌ها است.

Halli می‌گوید مدیر منابع انسانی توییتر نتوانسته است تأیید کند که او همچنان کارمند توییتر محسوب می‌شود یا نه. به گفته‌ی Halli، ایلان ماسک به ایمیل‌های او پاسخ نداده است.

توییتی که Halli نوشت، به‌سرعت در توییتر وایرال شد. بیش از ۱۰ هزار نفر توییت را ری‌توییت کردند و تعداد بازدیدها به نزدیک ۱۴ میلیون رسید.

Halli در توییتی دیگر از جک دورسی، بنیان‌گذار و مدیرعامل اسبق توییتر، درخواست کمک کرد. Halli می‌گوید در دوران مدیریت جک دورسی، شرکتش توسط توییتر تصاحب شد، اما اکنون به‌خاطر روی‌کارآمدن ایلان ماسک، او کارش را از دست داده است.

گفتگوی جنجالی ایلان ماسک با کارمند توییتر / عکس

پس از وایرال شدن توییت، ایلان ماسک واکنش نشان داد. ماسک از Halli خواست که جزئیات کارش را تشریح کند. Halli گفت برای ارائه‌ی جزئیات محرمانه به اجازه نیاز دارد و ماسک با این درخواست موافقت کرد.

Halli در ادامه جزئیات قراردادی را که توسط او رهبری شد و نتیجه‌ی موفقیت‌آمیزی داشت، ارائه داد. او همچنین گفت روی تمامی پروژه‌های طراحی توییتر کار کرده است. ایلان ماسک با ایموجیِ خنده، به سخنان Halli واکنش نشان داد.

این نخستین باری نیست که واکنش‌های ایلان ماسک در توییتر خبرساز می‌شود. او پیش از تصاحب این شبکه‌ی اجتماعی، با یک ایموجی توهین‌آمیز به استقبال پاراگ آگراوال، مدیرعامل سابق توییتر، رفته بود.

منبع : خبرآنلاین 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها