مهدی مهدی پور هفته‌های متمادی است که به دلیل مصدومیت قادر به همراهی استقلال در بازی‌های رسمی نیست.
کد خبر: ۱۳۹۸۸۹۴

به گزارش جام جم آنلاین ، خبرورزشی نوشت مصدومیت‌هافبک کلیدی استقلال کمی طولانی شده و این موضوع ریکاردو ساپینتو را مشکوک کرده است! این بازیکن در بازی با تراکتور در تهران مصدوم شد و بعد از این بازی نتوانست در ترکیب تیم آبی قرار بگیرد. مصدومیت این بازیکن به گونه ای عنوان شد که پیش بینی می‌شد بعد از یکی دو بازی به ترکیب تیم آبی برگردد اما اکنون هفته‌هاست به طور اختصاصی تمرین می‌کند و هنوز مهیای بازگشت به میدان نشده است تا جایی که در یکی دو بازی ریکاردو ساپینتو در تعویض‌ها بالاجبار روی امید حامدی فر زوم کرد.

طولانی شدن مصدومیت مهدی مهدی پور به نظر می‌رسد ریکاردو ساپینتو را ناراحت کرده است! پیش از مهدی مهدی پور، عارف غلامی هم در برهه ای آماده بازگشت به میدان شد اما به یکباره هفته‌های متمادی را از دست داد و طولانی شدن بازگشت او به زمین موجب شد تا استقلال هفته‌های متمادی از بازیکن جایگزین در ترکیب تیم استفاده کند. در حال حاضر استقلال به جز مهدی مهدی پور یک بازیکن مصدوم دیگر هم در ترکیب دارد. علیرضا رضایی که در بازی با نفت مصدوم شد.

استقلال این فصل به دفعات با مصدومیت بازیکنان کلیدی خود مواجه شد و به همین خاطر چند امتیاز حساس را از دست داد. ریکاردو ساپینتو در هفته‌های پایانی از همه بازیکنان خود خواست از خود مراقبت کنند. به خصوص در بخش استراحت و تغذیه تا تیم به خاطر غیبت آنها متضرر نشود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها