کارخانه نوآوری و صنایع خلاق البرز روز پنج شنبه ۲۲ دی ماه میزبان شهردار و دوتن از اعضای شورای اسلامی شهر و جمعی از مدیران ارشد شهرداری کرج بود.
کد خبر: ۱۳۹۵۳۴۱

 

مقارن ظهر روز پنج شنبه ۲۲ دیماه، مهندس کیانی شهردار کلان شهر کرج، دکتر عمار ایزدیار و مهندس محمدی از اعضاء شورای اسلامی شهر و جمعی از مدیران ارشد شهرداری از کارخانه نوآوری و صنایع خلاق البرز بازدید و از نزدیک با نحوه فعالیت کارخانه و شرکت‌های دانش بنیان، خلاق و فناور مستقر در آن مجموعه آشنا شدند.

در این دیدار که قریب به ۳ ساعت بطول انجامید، جوانان نخبه البرزی که در قالب فریلنسر‌ها، شرکت‌های دانش بنیان و نوپا در کارخانه نوآوری البرز فعالیت می‌کنند، گزارش مبسوطی از فعالیت‌ها، تحقیقات و پژوهش‌های و تولیدات خود ارائه و پاره‌ای از مشکلات و چالش‌های فرا روی را مطرح نمودند.

در همین راستا مهندس کیانی شهردار و اعضاء شورای اسلامی حاضر در این دیدار نیز ضمن استماع گزارشات ارائه شده در برخی موارد بمنظور کاهش مشکلات توصیه‌ها و راهکار‌های مناسبی به‌ایشان ارائه نمودند.

در ادامه این بازدید به منظور آشنایی بیشتر با روند توسعه کارخانه جلسه‌ای با حضور مدیران شهرداری و اعضاء شورای شهر و مدیران کارخانه نوآوری و صنایع خلاق البرز برگزار و‌ امیر سرکندی مدیر کارخانه توضیحات کاملی از روند بازسازی، افتتاح و تأسیس و برخی از مشکلات زیرساختی حال حاضر مجموعه مانند نداشتن گاز، آب، تلفن و فیبر نوری و سایر موارد ارائه نمود.

در ادامه مهندس کیانی شهردار کلان شهر کرج نیز ضمن اظهار خشنودی از حضور و اشتغال جوانان نخبه، خلاق و با انگیزه در این کارخانه اظهار داشت: مجموعه مدیریت شهری سعی و تلاش خود را جهت رفع مشکلات زیرساختی کارخانه با رعایت حقوق شهروندان خواهد نمود و سعی خواهیم کرد تا از ظرفیت‌های شرکت‌های دانش بنیان حاضر در رفع نیاز‌های شهرداری و مجموعه مدیریت شهری استفاده نماییم.

لازم به ذکر است که در این دیدار دکتر عمار ایزدیار نایب رئیس شورای اسلامی شهر کرج که همواره در جهت رفع مشکلات و نیاز‌های کارخانه نوآوری البرز تلاش وافر نموده و با حضور‌ خود در مناسبت‌ها و رویداد‌ها باعث دلگرمی جوانان حاضر در مجموعه بوده در هر مرحله توضیحات لازم را از روند راه اندازی و تأسیس کارخانه به حاضران ارائه نمودند

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها