سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز بر ضرورت ساماندهی جایگاه های سوخت CNG در کلانشهر کرج تاکید کرد و گفت: با توجه به اهمیت این موضوع، فرمانداری شهرستان کرج باید نسبت به رسیدگی و هماهنگی امور مرتبط با جایگاه های سوخت در سطح شهرستان تدابیر لازم را اتخاذ نماید.
کد خبر: ۱۳۹۵۰۳۶

به گزارش جام جم آنلاین البرز، احمد افضلی با بیان این مطلب در نشست ساماندهی جایگاه های سوخت CNG کرج اظهار داشت: در راستای ارائه خدمات مناسب به مردم، شهرداری کرج می بایست ظرف دو ماه آینده نسبت به راه اندازی جایگاه CNG اتوبوسرانی و جایگاه حصارک اقدام لازم را در دستور کار خود قرار دهد.
وی افزود: انتقال یک دستگاه کمپرسور جایگاه CNG امام خمینی (ره) واقع در شهرستان فردیس به جایگاه در حال احداث بلوار بیهقی شهر کرج و همچنین راه اندازی جایگاه های CNG عظیمیه و بیدار چشمه پس از رفع نواقص آن از دیگر اقداماتی است که باید از سوی شهرداری کرج مورد توجه قرار گیرد.
کارت های سوخت اتوبوس های فعال در خارج از البرز، ابطال می شود
بخش دیگری از سخنان افضلی به ابطال کارت های سوخت برخی از اتوبوس ها اختصاص داشت. وی در این رابطه خاطر نشان کرد: کارت های سوخت اتوبوس های ناوگان حمل و نقل عمومی شهر کرج و دیگر شهرهای استان البرز که به طور مستمر در خارج از استان (بجز استان تهران) سوخت گیری می کنند باید توسط شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی استان البرز ابطال شده و از این ظرفیت برای بهبود وضعیت حمل و نقل استان استفاده شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها