دادستان عمومى و انقلاب مرکز استان خوزستان تشریح کرد:

جزئیات بازداشت عوامل اصلی حادثه تروریستی ‌ایذه

دادستان عمومى و انقلاب مرکز استان خوزستان گفت: در اقدام عملیاتی مشترک وزارت اطلاعات، سپاه و فراجا دو نفر از عوامل دخیل در حادثه تروریستی آبان ماه دستگیر و دو نفر دیگر کشته شدند.
دادستان عمومى و انقلاب مرکز استان خوزستان گفت: در اقدام عملیاتی مشترک وزارت اطلاعات، سپاه و فراجا دو نفر از عوامل دخیل در حادثه تروریستی آبان ماه دستگیر و دو نفر دیگر کشته شدند.
کد خبر: ۱۳۹۱۵۴۶

به گزارش جام جم آنلاین، صادق جعفری چگنی می‌گوید: صبح امروز طى اقدام عملیاتى مشترک وزارت اطلاعات، سپاه و فراجا ٤ نفر از عوامل دخیل در حادثه تروریستى آبان ماه شهرستان ایذه از جمله دو نفر از عناصر اصلى مسلح این اغتشاشات مورد ضربه قرار گرفتند.

دادستان عمومى و انقلاب مرکز استان خوزستان ادامه داد:در این درگیرى مسلحانه دو نفر از متهمین دستگیر و دو نفر کشته شدند.

در حمله تروریستی ایذه در ۲۵ آبان ماه هفت نفر به شهادت رسیدند و تعدادی نیز مجروح شدند.

وی با بیان اینکه ماموران برای دستگیری این افراد درگیری مسلحانه داشتند، افزود: قرار بود اعضای این تیم تروریستی عملیات دیگری در سطح شهرستان انجام دهند.

جعفری در خصوص  پیگیری برای شناسایی و د‌ستگیری سایر عوامل حادثه تروریستی ایذه ادامه دار‌د، تصریح کرد: مردم ایذه و خوزستان مطمئن باشند تا نفر آخر این حادثه تروریستی را دستگیر خواهیم کرد و آن‌ها را به سزای اعمالشان خواهیم رساند.

دادستان عمومى و انقلاب مرکز استان خوزستان با بیان اینکه در این عملیات ۴ قبضه جنگی و ۸ خشاب فشنگ از متهمان کشف و ضبط شد، افزود: تحقیقات این پرونده شعبه ویژه بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان ایذه در حال انجام است و به صورت فوق‌العاده و خارج از نوبت در حال انجام است.

وی خاطرنشان کرد: دستگاه قضا با هر‌گونه ناامنی و اخلال در نظم عمومی برخورد قاطع می‌کند و تعدادی از عوامل دیگر این حادثه در طی یک ماه گذشته دستگیر شده بودند که تحقیقات آن‌ها در حال انجام است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۲ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها