پدینگتون یک خرس اسباب‌بازی با کلاهی بزرگ، پالتوی دافل و چمدانی رنگ و رو رفته ‌است که علاقهٔ زیادی به خوردن ساندویچ مارمالاد دارد.اولین بار او را در ایستگاه قطار پدینگتون لندن دیدیم.روی او بر چسبی با این مضمون بود:«مراقب این خرس باشید».
کد خبر: ۱۳۸۵۷۷۵
نویسنده مریم فلاح

خانواده براون او را پیدا کردند و از آن پس در کنار بچه هایشان جودی و جاناتان ماجراها داشت. عمو پاستوزو و عمه لوسی تنها فامیل های او بودند. پدینگتون درمورد اتفاقاتی که برایش می افتاد باعمه اش نامه نگاری ها داشت.

این کارتون براساس مجموعه کتابی نوشته مایکل باند و با تکنیک عروسک های سه بعدی و با بک گراند نقاشی شده دو بعدی ساخته شده بود.تماشای این کارتون برای بچه های دهه 80 انگلیس آنقدر جذاب بود که به یاد بود خرس پدینگتون ،خرسی برنزی در ایستگاه پدینگتون قطار لندن نصب شد.

تاکنون چندین فیلم و مجموعه از این داستان ساخته شده است.جالب است بدانید که «ولادیمیر زلنسکی» رئیس جمهور اوکراین که پیش ازاین به عنوان بازیگرو کمدین فعالیت می‌کرد،در نسخه دوبله شده فیلم پدینگتون،صداپیشه این خرس محبوب بوده است. استودیو Canal، کمپانی سازنده پدینگتون، این موضوع را تایید کرده است.

«پدینگتون» توسط استودیوی انیمیشن‌سازی فیلم‌فیر به کارگردانی آیور وود از ۱۹۷۵ تا ۱۹۸۶ ساخته شد. کتاب‌های پدینگتون تا کنون به ۳۰ زبان ترجمه شده و بیش از ۳۰ میلیون کپی از آن در سرتاسر دنیا به فروش رفته‌است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها