دختری به نام" آلیس" درپی تعقیب خرگوشی سفید رنگ، با ورود به یک حفره‌ خود را دردنیایی ناشناخته وغریب به نام سرزمین عجایب می بیند.
کد خبر: ۱۳۸۵۶۵۸
نویسنده مریم فلاح

دختری به نام" آلیس" درپی تعقیب خرگوشی سفید رنگ، با ورود به یک حفره‌ خود را دردنیایی ناشناخته وغریب به نام سرزمین عجایب می بیند. این کارتون علاوه بر اینکه صحنه هایی بکر از گشت و گذار آلیس در دنیای کابوس گونه رویاهایش نشانمان می داد و مجذوبمان می کرد،حرف های حکیمانه ای داشت که وقتی بزرگ شدیم به کنه آن پی بردیم! جملاتی از قبیل"اگر هرکس کار خودش را می کرد، زمین سریع تر می چرخید"،"بهترین راه برای توضیح این است که خودتان آن را انجام دهید"،"هر چه سه بار گفته شود حقیقت می شود"و...
تاکنون فیلم‌ها و کارتون‌های متعددی از رمان "آلیس در سرزمین عجایب" ساخته شده که برخی از آنها مورد توجه قرار گرفته اند و برخی دیگرفاقد جذابیت‌های بصری هستند. مجموعه کارتونی "آلیس در سرزمین عجایب "که در اینجا معرفی شد هیچ ارتباطی با اثر مشهور والت دیزنی ندارد و در واقع 32 سال پس از تولید والت‌ دیزنی ساخته شده است، بنابراین نباید این دو اثر را با هم اشتباه گرفت. این مجموعه کارتونی تولید مشترک ژاپن وآلمان در شرکت نیپون انیمیشن(1983)که توسط شیگئو کوشی و تاکو سوگیاما کارگردانی شد.

تعداد بازدید : 43
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها