قسمت های اولیه که با بیماری و بعد مرگ مادراسترلینگ همراه شد، خیلی برایمان تلخ بود.
کد خبر: ۱۳۸۵۲۱۲
نویسنده مریم فلاح

رامکال

قسمت های اولیه که با بیماری و بعد مرگ مادراسترلینگ همراه شد، خیلی برایمان تلخ بود. طفلکی استرلینگ خوشحال از گرفتن یک ماهی بزرگ به خانه آمده بود که... معولا این پسر 12 ساله را سوار بر دوچرخه می دیدیم در حالی که رامکال در سبد جلوی آن نشسته بود؛ همان بچه راکن دوست داشتنی که قبل از خوردن هر چیزی آن را می شست. بهترین دوست استرلینگ ،اسکار بود که هر وقت از کمک به پدرش در مزرعه ذرت فارغ می شد به سراغ او می آمد. آلیس و خانواده اش را یادتان هست؟ با آمدن آنها به دهکده، زندگی استرلینگ حال و هوای دیگری گرفت. “پو” کلاغی که پای ناقوس کلیسا لانه داشت و هر چیز براقی را شکار می کرد وهمچنین آقای “تورمن” با آن کلاه و عینک و ماشین دودی اش همیشه برای استرلینگ دردسر درست می کردند. صدای استرلینگ را با صداپیشگی “نوشابه امیری” می شنیدیم. این کارتون ژاپنی بر اساس زندگی استرلینگ نورث (نویسنده) ساخته شد. امروزه خانه استرلینگ موزه شده و عکس رامکال با امضای نویسنده سر در خانه نصب است.
کارتون "رامکال" با نام اصلی "راسکال راکون" یک مجموعه انیمه ژاپنی بود که سال ۱۹۷۷ توسط استودیوی نیپون انیمیشن تولید و از شبکهٔ فوجی تلویژن پخش شد.کارتون "رامکال" به کارگردانی مشترک ماساهارو اِندو،هیروشی سایتو، شیگه‌ئو کوشی ساخته شد و آهنگساز آن"تاکئو واتانابه" بود.
ژاله علو(مادر استرلینگ)،پرویز ربیعی(پدر استرلینگ)، زهره شکوفنده (آلیس استیونسون)، بدری نوراللهی (مادربزرگ آلیس)، فریبا شاهین‌مقدم (اسکار) ، آزیتا لاچینی(مادر اسکار) ،شهروز ملک‌آرایی(پدر اسکار)، مهوش افشاری (تئودورا - خواهر استرلینگ)، آزیتا یاراحمدی (جسیکا، خواهر دیگر استرلینگ)، زهرا آقارضا (اسلِمی پسر تپل و شرور)، علیرضا بدرالعی(آقای تورمن) ،میر احمد مندوب هاشمی (کشیش)،محمد عبادی (همسایه)،فریبا شاهین مقدم (خواهر اسکار)،علیرضا بدر طالعی (کارل جوان، دوست خواهر استرلینگ)،آزیتا لاچینی (معلم مدرسه)

تعداد بازدید : 41
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها