میشا (بچه خرس) و خانواده اش با قطار به دهکده حیوانات می آیند، چون دهکده سال ها مسافری نداشته خطوط فلزی خط آهن را آقای ببر جمع کرده!
کد خبر: ۱۳۸۵۰۶۰
نویسنده مریم فلاح

 و حالاحیوانات نگران ازآمدن قطار در ایستگاه جمع شده اند. پدر میشا که نویسنده است و به دنبال یافتن سوژه های تازه راهی سفر شده،خیال می کند اهالی از سر مهمان نوازی به ایستگاه آمده اند، پس تصمیم می گیرد که در این دهکده ساکن شوند.پدر میشا بسیاردنیا دیده بود،نشان به آن نشان که بانوشتن کتابی در مبازه با خشونت شیر،توانسته بود براوغلبه کند!صدای پدر میشا را با صداپیشگی" پرویز ربیعی"می شنیدیم.
میاگو(بچه گربه ای که با خانواده اش در زندان زندگی می کنند و به گفته کلانتر جاخوش کرده اند و حاضر نیستند آنجا را ترک کنند) دراگو(بچه ببر) و یک بچه روباه تیم بچه های خلاف دهکده بودند که معمولا از والدینشان خط می گرفتند. ناتاشا (دختر کدخدا)ومیلا(بچه خوک خرطو دار) هم از دوستان میشا و آخر بچه مثبت بودند. معمولا برگ برنده ماجراها در دست میشا و پدرش بود که در شرایط متشنج راه حل های خلق الساعه داشتند.مثلا وقتی کلاغ ها به دهکده حمله کردند، به پیشنهاد پدرمیشا حیوانات به هتل که محکم ترازهمه ساختمان های دهکده بود، پناه بردند.
این کارتون که از تولیدات کمپانی نیپون ژاپن است به مناسبت المپیک ۱۹۸۰ مسکو ساخته شد. به این ترتیب میشا، سمبل بازی‌های المپیک تابستانی مسکو، پایتخت روسیه شد ومجسمه‌های آن در جریان بازیهای المپیک بسیار پرفروش بود.طراحی این سمبل توسط "ویکتور چیژیکف " تصویرگر کتاب‌های کودکان انجام شد.
دهکده حیوانات (بانام اصلی koguma no misha )به کارگردانی "یوشیمیکی نیتا"ساخته شد وانیماتور آن" سادایوشی تومیناگا"
و سازنده موسیقی اش " شانسوکه کیکاچی"است.

تعداد بازدید : 62
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها