چهار شناور بزرگ برای تعمیرات اساسی و دوره‌ای به مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران در بندرعباس منتقل شده اند.
چهار شناور بزرگ برای تعمیرات اساسی و دوره‌ای به مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران در بندرعباس منتقل شده اند.
کد خبر: ۱۳۸۳۹۲۶

هرمزگان-جام جم انلاین-چهار شناور بزرگ برای تعمیرات اساسی و دوره‌ای به مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران در بندرعباس منتقل شده اند.

 

معاون اجرایی و پشتیبانی مجتمع ایزوایکو گفت: اکنون دو شناور حمل نفت خام، و شناور‌های کانتینربر و مسافربری در این مجتمع به صورت همزمان در حال تعمیر هستند.


علیرضا مروج افزود: تعمیر شناور‌های حمل نفت خام و کانتینربر تا دو ماه آینده، و شناور مسافربری تا یک هفته دیگر به پایان میرسد.

 

وی گفت: بزرگترین این شناور‌ها به طول ۱۸۰ متر، عرض ۳۲ و ارتفاع ساختمانی ۲۱ متر است.


معاون اجرایی و پشتیبانی مجتمع ایزوایکو گفت: این مجتمع با داشتن دو حوض خشک، ظرفیت بسیار مناسبی برای تعمیر شناور‌های بزرگ است.


مروج افزود: شناور‌ها با بالاترین کیفیت و سرعت تعمیر می‌شوند و برای تعمیر هر شناور در اندازه بزرگ حدود ۱۰۰ نیروی متخصص فعالیت می‌کنند.


علی عزیزی سرپرست گروه ساخت، طراحی و تعمیر شناور‌های بزرگ گفت: تعمیرات تخصصی این شناور‌ها شامل سند بلاست، رنگ بدنه، شافت پروانه، تعویض ورق، لوله کشی و شیرآلات، ژنراتور‌ها و موتور است.

 

سرپرست گروه ساخت، طراحی و تعمیرات شناور‌های بزرگ مجتمع ایزوایکو گفت: هزینه تعمیرات در ایزوایکو ۳۰ درصد کمتر از مجتمع‌های های تعمیراتی و رقیبان بین المللی است.


مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران یک منطقه ویژه اقتصادی با وسعت هزار و ۱۰۰ هکتار، یکی از بزرگترین زیرساخت صنایع دریایی کشور است.


این مجتمع در ۳۷ کیلومتری غرب بندرعباس واقع است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها