دنیای بازی های آنلاین امروزه به یکی از جدایی ناپذیرترین بخش‌های تفریح جوانان و در بعضی از موارد بزرگسالان شده است. دنیای بازی های آنلاین به حدی گسترده است که شرکت مایکروسافت تصمیم گرفت یکی از بزرگترین طراحان بازی را با قیمت ۷۰ میلیارد دلار خریداری کرده و بر روی توسعه بازی های آنلاین سرمایه گذاری کند. هم اکنون در پلتفرم های مختلف مانند گوشی های اندروید و آیفون بازی های آنلاین متفاوتی ارائه شده است که کاربران می توانند از طریق این بازیها لحظات خوشی را برای خود رقم زده و گاهی اوقات با تولید رمز ارز برای خود کسب درآمد داشته باشند. کنسول های بازی مانند Xbox و پلی استیشن سرمایه گذاری های عظیمی را بر روی بازی های آنلاین اختصاصی در نظر گرفته اند.
کد خبر: ۱۳۸۲۸۲۶

بازی های آنلاین بر اساس علایق و شرایط بازیکنان می توانند به چهار دسته اصلی تقسیم شوند؛ بازی های استراتژیک ، بازی های جنگی ، بازی های علمی و بازی های ماجراجویانه. در بازی های استراتژیک که محبوب ترین سبک بازی های آنلاین می باشد معمولاً کاربران موظف هستند با رقبای آنلاین دیگر به منظور فتح قلعه یا هدفی مشخص رقابت کنند. با وجود اینکه بسیاری از بازی ها مانند کلش آف کلنز در ابتدا بسیار محبوبیت کسب کردند ولی امروزه بسیاری از دوستداران این بازی ها تغییر کرده و به سمت بازی های آنلاین علمی و ماجراجویانه روی آورده اند. حالا نگاهی بر روی بازی های آنلاین محبوب می اندازیم.

 

بازی انفجار

بازی انفجار را می‌توان به عنوان موفق ترین دستاورد برنامه نویسان ایرانی در طی ۶ سال اخیر قلمداد کرد. این بازی که توسط گروهی از بهترین برنامه نویسان داخلی طراحی و روانه بازار شد در طی ۴ سال اولیه فعالیت خود توانست جوایز متعددی را به خود اختصاص داده و به عنوان برترین بازی سال معرفی شود. محبوبیت بازی انفجار در داخل ایران سبب شد شرکت های انگلیسی زبان که بازی های آنلاین رایگان را ارائه می‌دهند نسخه انگلیسی آن را تهیه کرده و به کاربران خود ارائه دهند. بازی انفجار با وجود این که از سبک استراتژیک و علمی پیروی می کند ولی با این وجود محبوبیت زیادی در بین تمامی بازیکنان کسب کرده است.

 

FIFA 2022

فرنچایز FIFA از زمان اولین بازی خود تحت عنوان FIFA International Soccer در سال 1993 که یکی از اصلی‌ترین بازی های قرن بیستم بوده رونمایی کرد. از آن زمان، گرافیک و فناوری به طور پیوسته بهبود یافته است تا این شرکت بازی‌ای را ایجاد کند که تا حد امکان به زندگی واقعی نزدیک باشد. گرافیک FIFA 22 فوق العاده است و این بازی به عنوان واقعی تر از نسخه های قبلی خود مورد تحسین قرار گرفته است. بخش آنلاین این بازی برای اولین بار از سال 2017 روانه بازار شد و از آنجایی که امکان بازی با دوستان را فراهم می آورد به یکی از مهمترین دستاورهای شرکت EA Sport تبدیل شد. در نسخه 2022 این بازی شما می توانید حتی با خود بازیکنان نیز تجربه بازی داشته باشید.

 

Hearthstone

Hearthstone یک بازی کارتی کلکسیونی است که به صورت رایگان برای کاربران در دسترس است. این بازی توسط شرکت Blizzard Entertainment توسعه و منتشر شده است.  Hearthstoneاز همان عناصر، شخصیت‌ها و آثار باقی‌مانده از داستان‌های سری Warcraft الگوبرداری می‌کند.

این بازی بر روی پلتفرم های مختلفی از جمله مایکروسافت ویندوز، macOS، iOS و اندروید در دسترس بود. در اصل این بازی را می توان کراس پلتفرم عنوان کرد. این بازی بدون توجه به اینکه بازیکنان از مناطق مختلف یا پلتفرم های مختلف هستند، اجازه بازی با یکدیگر را می دهد.

 

Rocket League

از زمانی که Rocket League به عنوان شکل جدیدی از یک بازی ورزشی منتشر شد، بسیار محبوب بوده است و در سال‌های اخیر با به‌روزرسانی‌ها و اصلاحات جدیدی به آن اضافه شد و این بازی نسخه آنلاین خود را نیز روانه بازار کرده است. در میان تمامی بازی های ماشینی موجود در دنیا Rocket League یکی از معدود بازی های موجود می باشد که به شما اجازه می دهد تا بتوانید با ماشین های دیگر رقابت کرده ، آن ها را در هم شکسته و مانورهای خارق العاده انجام دهید. در این بازی شما می توانید با آتش زدن یا خراب کردن ماشین های حریف برای خود سکه هایی را کسب کنید که اجازه می دهد شما ماشین های جدید را خریداری کنید!

 

League of Legends

League of Legends یک بازی آنلاین چند نفره است که توسط شرکت Riot Games ساخته و منتشر شده است. این بازی را می توان از زیر مجموعه های مجموعه بازی های Warcraft معرفی کرد که بر روی نقشه ای مختصر از بازی تمرکز کرده است.

 

هدف اصلی از راه اندازی این بازی ایجاد فضایی مجزا از دنیای Warcraft می باشد که به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار می گیرد. League of Legends با وجود اینکه رایگان می باشد ولی در صورتی که بازیکنان بخواهند شخصیت های جدید و قهرمانان قفل شده را سریع تر از دیگران باز کنند باید هزینه ای را در وب سایت واریز کنند.

هر یک از بازیکنان در بازی ، نماینده شخصیتی هستند که به عنوان "قهرمان" شناخته می شود، که ویژگی ها و سبک های مختلف بازی را به بازیکنان ارائه می دهد. ساده ترین کار برای برنده شدن در مسابقه، جمع آوری امتیازات تجربه و خرید آیتم هایی است که تیم را قدرتمندتر می کند و در نهایت می توانید تیم مقابل را شکست دهید.

 

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها