پارتیشن شیشه ای ریلی و کاربرد آن

وقتی صحبت از طراحی داخلی اداری به میان می‌آید، شیشه دارای چندین ویژگی است که آن را به یک ماده بسیار ارزشمند تبدیل می‌کند.
کد خبر: ۱۳۸۱۸۶۳

نه تنها کم هزینه است، بلکه بادوام و شفاف است و می توان از آن برای تقسیم بندی فضا در مناطق اداری ،مسکونی یا تجاری، بدون محدودیت استفاده از نور طبیعی استفاده کرد.

 

پارتیشن شیشه ای ریلی و کاربرد آن

از مزایای اصلی استفاده از شیشه در ساخت و ساز می توان به انتقال نور طبیعی، عایق صدا و حرارت بودن، اشاره کرد. همچنین، سطح صاف شیشه تمیز کردن و نگهداری آن را آسان می کند.

پارتیشن شیشه ای از جمله سازه های شیشه ای مدرن است، که برای تعیین محدوده در فضاهای مختلف ایده آل می باشد. چندین سبک متنوع از پارتیشن های اداری شیشه ای موجود است تا فضای شما را منحصر به فرد و جذاب کند.

پارتیشن های شیشه ای در چندین نوع متفاوت وجود دارند که یکی از انواع آن پارتیشن شیشه ای ریلی می باشد. در این نوع سازه شیشه ای متحرک، پارتیشن به صورت ریلی و به راحتی باز و بسته می شود. در ادامه مطالب توضیحاتی در مورد این نوع پارتیشن شیشه ای متحرک ارائه خواهد شد.

مزایای پارتیشن های شیشه ای ریلی

 

پارتیشن شیشه ای ریلی و کاربرد آن

 

  • صرفه جویی در فضا

پارتیشن های شیشه ای ریلی بسیار محبوب هستند، زیرا به صرفه جویی در فضا کمک می کنند. درب شیشه ای ریلی به سادگی با لغزش به یک طرف یا به طرف دیگر کار می کنند و نیازی به باز شدن مانند درهای سنتی و قدیمی ندارند، بنابراین نیازی به فضای اضافی نیست. در مکان هایی که فضا فشرده و محدود است، درب های شیشه ای ریلی برای استفاده حداکثری از فضا عالی هستند و به شما این امکان را می دهند که فضای بیشتری برای مبلمان یا دکوراسیون اداری خود داشته باشید.

  • ماندگاری بالا

در پارتیشن های شیشه ای ریلی، به منظور اتصال شیشه به کف و سقف، پروفیل های آلومینیومی بکار می روند، که برای استفاده طولانی مدت بسیار بادوام هستند. در درب های ریلی معمولاً از شیشه سکوریت استفاده می شود و این نوع درب ها در پارتیشن شیشه ای ریلی به صورت روان و راحت باز و بسته می شوند.

  • پانل های شیشه ای بزرگتر، نمای بزرگتر

درب های شیشه ای ریلی به طور کلی دارای صفحات شیشه ای عریضی هستند. این امر اجازه می دهد تا دید وسیع تری از محیط بیرون داشته باشید.

  • اجازه ورود نور بیشتر

درب های ریلی به طور کلی نور طبیعی بیشتری را نسبت به اکثر درب ها به محیط داخل می‌دهند، زیرا معمولاً پانل های شیشه ای عریض تری دارند، بنابراین فضا را روشن تر و دلپذیرتر نشان می‌دهند.

  • انعطاف پذیری بیشتر

پارتیشن های شیشه ای انعطاف پذیری زیادی را برای هر گونه تغییر ارائه می دهند. شما به راحتی می توانید آن ها را جدا کنید، مکان آن ها را تغییر دهید یا از طرح های مختلف و انواع شیشه ها استفاده کنید.

  • مقرون به صرفه

برای ایجاد فضای اختصاصی مدرن و شیک پارتیشن های شیشه ای ریلی انتخاب مناسبی هستند. قیمت پارتیشن شیشه ای ریلی بسیار مقرون به صرفه است و به راحتی می توانید از آن در خانه یا شرکت های تجاری استفاده کنید.

کاربردهای پارتیشن شیشه ای ریلی

پارتیشن شیشه ای بیشتر در فضاهای اداری تجاری، ادارات و مؤسسات استفاده می شود. با این حال، در حال حاضر حتی به طور فزاینده ای برای استفاده در خانه ها نیز محبوب شده است. پارتیشن شیشه ای نه تنها جذاب به نظر می رسد، بلکه نسبت به تغییرات آینده انعطاف پذیر و مقرون به صرفه است.

پارتیشن شیشه ای ریلی و کاربرد آن

با تنوعی که در انتخاب شیشه و نوع پیکربندی پارتیشن های شیشه ای وجود دارد، می توانید سبک های مدرن و لوکس و منحصربفردی ایجاد کنید. استفاده از درب های ریلی در پارتیشن های شیشه ای منزل باعث استفاده بهینه و حداکثری از فضا می شود. از این نوع درب های ریلی می توان در خانه ها برای جدا کردن فضای آشپزخانه از اتاق نشیمن، در حمام ها برای کابین دوش و جدا کردن قسمت مرطوب از خشک، یا ایجاد فضایی اختصاصی برای مطالعه یا بازی فرزندانتان استفاده کنید.

در دفاتر اداری و شرکت های تجاری نیز با استفاده از پارتیشن های شیشه ای ریلی می توان فضاهای کاری انعطاف پذیر و مدرن ایجاد کرد. درب های شیشه ای ریلی حمام با بهینه سازی فضا، امکان استفاده حداکثری از فضای موجود در عین زیبایی و شیک بودن را فراهم می کند.

هزینه استفاده از پارتیشن های شیشه ای ریلی

در مورد قیمت پارتیشن شیشه ای گزینه های زیادی وجود دارد که باید در نظر گرفته شوند. به طور کلی، قیمت درب شیشه ای ریلی، متراژ شیشه مورد نیاز و همچنین نوع سیستم پارتیشن بندی که انتخاب می کنید، عناصر اصلی هستند که بر هزینه شما تأثیر می گذارند.

پارتیشن شیشه ای ریلی و کاربرد آن

اولین قدم این است که بودجه و الزامات اولیه خود را تعیین کنید. سپس با توجه به تنوع در نوع شیشه، یراق آلات، سبک های مختلف پارتیشن بندی شیشه ای و دیگر موارد مورد نیاز، با یک شرکت با تجربه و معتبر در زمینه پارتیشن بندی شیشه ای در مورد نیازهای خود صحبت کنید. در نهایت، می توانید با بررسی پیشنهادات ارائه شده، و در نظر گرفتن فضا و نیازهای خود بهترین و با صرفه ترین انتخاب را داشته باشید.

سخن پایانی

با پارتیشن های شیشه ای، می توانید خانه یا شرکت تجاری خود را به جای چند هفته، ظرف چند ساعت به فضایی کاربردی تر و جذاب تر تبدیل کنید. پارتیشن شیشه ای ریلی راه حل مناسبی برای تقسیم بندی فضا است که علاوه بر زیبایی، نصب یا حذف آن و همچنین ایجاد تغییر در سبک های مختلف آن، راحت و مقرون به صرفه است.

شرکت تترافرم، ارائه دهنده انواع شیشه رنگی و آینه های رنگی، مجری بیش از 500 پروژه پارتیشن شیشه ای در ایران و نمونه کار اجرایی می باشند. این شرکت با داشتن تیم مجرب و حرفه ای، و همچنین استفاده از مواد و وسایل با کیفیت، بهترین کار را به شما ارائه می دهند. با کمک گرفتن از کارشناسان متعهد و با تجربه شرکت تترافرم، می توانید بهترین انتخاب را متناسب با فضا و نیاز خود داشته باشید. شرکت تترافرم پروژه شما را با دقیق ترین زمانبندی، و همچنین ارائه گارانتی کتبی و خدمات پس از فروش، با کیفیت بالا تحویل می دهد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها