فعالانی که در هر پست صفحه شان عکس تازهای از مدل لباس و پوشش را به مخاطبانشان عرضه می کنند و مخاطب پس از ورانداز آنها ترغیب میشود از مزون و یا فروشگاه معرفی شده توسط آنها خرید کند.
در سالهای اخیر با نفوذ هرچه بیشتر اینستاگرام در بین مردم، فروشگاه های اینترنتی زیادی در صفحات مجازی پا گرفت که برای تبلیغاتشان سراغ چهره های تاثیرگذار اینستاگرامی رفتند.
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح کرد
داود فتحعلیبیگی معتقد است اقتباس از یک متن باید بهگونهای باشد که با فرهنگ بومی ما سازگاری پیدا کند
گفتوگو با افسانه حسامیفرد، اولین کوهنورد زن تاریخساز ایرانی در مسیر باشگاه هشت هزاریها
تهیهکننده، نویسنده و بازیگران مجموعه شبکه سه، از چالشهای تولید یک قصه اجتماعی میگویند
در گفتوگو با یک جامعهشناس، تهدیدات و فرصتهای هوش مصنوعی برای خانوادههای ایرانی را بررسی کردهایم