تدارک گسترده رادیو صبا برای هفته دفاع مقدس

رادیو صبا در فصل دوم از چالش گویندگی «صباگو » به تولید صوتی و تصویری وصیتنامه شهدا با اجرای علاقه مندان به گویندگی می پردازد.
کد خبر: ۱۳۷۷۳۱۶
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی رادیو صبا، این شبکه رادیویی در فراخوانی دیگر از چالش گویندگی «صباگو» برای علاقه‌مندان به این حوزه فرصتی را فراهم کرده که با ارسال فایل‌های صوتی به سامانه هدهد رادیو صبا توانایی خود را در این زمینه محک بزند.

ارسال کنندگان بهترین آثار قرار است روز‌های سه شنبه و چهارشنبه هشتم و نهم شهریور به صورت حضوری در استودیو شماره یک ساختمان شهدای رادیو با یکدیگر به رقابت بپردازند.

رضا عزتی تهیه کننده «صبا گو» در این باره گفت: با به پایان رسیدن فرصت ارسال آثار علاقه‌مندان به گویندگی در ۲۵ مرداد، حدود ۸۰۰ فایل به سامانه هدهد رادیو صبا رسیده، که بعد ارزیابی‌های صورت گرفته از این تعداد حدود ۱۰۰ اثر برای رقابت نهایی برگزیده شدند.

برگزیدگان این مرحله قرار است روز‌های هشتم و نهم شهریور در حضور داوران و صدا پیشه گان رادیو صبا با خوانش داستانک‌هایی با یکدیگر به رقابت بپردازد و کسانی که بتوانند حداقل دو چراغ سبز از داوران دریافت نمایند، می‌توانند به مرحله بعدی مسابقه صباگو راه یابند.

وی افزود: کتاب صوتی تولید شده با صدای شرکت کنندگان در قالب برنامه القصه از رادیو صبا پخش خواهد شد و داوری این مرحله توسط «فریبا باقری، مهبدقناعت پیشه و محمدرضا قلمبر» مجریان رادیو انجام می‌شود.
گفتنی است که برگزیدگان مرحله اول این چالش به خوانش وصیت نامه شهدا می‌پردازند. این وصیتنامه‌ها بصورت صوتی و تصویری به تهیه کنندگی آزاده شاهرخ مهر تهیه و تولید می‌شود که در هفته دفاع مقدس از رادیو صبا و شبکه‌های تلویزیونی پخش خواهد شد.
 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها