قیمت سکه | قیمت سکه امروز | قیمت سکه سوم مرداد ۱۴۰۱

قیمت سکه در بازار چند؟ | جدول قیمت سکه

قیمت هر قطعه سکه طرح جدید بهار آزادی بر اساس نرخ بازار طلا، جواهر و سکه تهران ۱۴ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان است.
کد خبر: ۱۳۷۳۰۵۱

قیمت سکه تمام ‌بهار آزادی طرح جدید امروز به ۱۴ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان رسید. قیمت سکه در بازار امروز اعلام شد. قیمت سکه نزولی شد. قیمت سکه نوسان دارد. آخرین قیمت سکه امروز را در ادامه مشاهده کنید.

به گزارش جام جم آنلاین از باشگاه خبرنگاران، امروز (۲۲ تیر ۱۴۰۱) قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی ۱۴ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان، سکه تمام طرح قدیم ۱۴ میلیون و ۳۰۰ تومان، نیم سکه ۸ میلیون ۱۵۰ هزار تومان، ربع سکه ۵ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان و سکه یک گرمی۳ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان است.

همچنین قیمت هر اونس طلا در بازار‌های جهانی به یک هزار و ۷۲۵ دلار رسید و هر گرم طلای ۱۸ عیار به مبلغ یک میلیون ۳۷۷ هزار تومان معامله می‌شود.

شما می‌توانید نرخ امروز طلا و سکه را در جدول زیر مشاهده کنید:

محصول  نرخ (تومان)
سکه تمام بهار آزادی طرح جدید  14.900.000
سکه تمام طرح قدیم  14.300.000
نیم سکه بهار آزادی 8.150.000
ربع سکه بهار آزادی 5.150.000
سکه گرمی  3.100.000
اونس جهانی  هزارو 725 دلار  
طلای ۱۸ عیار  1.377.200
 

قیمت سکه کانال عوض کرد

قیمت طلا و سکه امروز در بازار تهران کاهش یافت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، هر دلار آمریکا امروز در صرافی بانکی به قیمت ۲۷ هزار و ۸۶۸ تومان به فروش می‌رسد و هر یورو نیز به قیمت ۲۸ هزار و ۸۰۳ تومان معامله می‌شود.

قیمت هر مثقال طلا امروز با کاهش ۲۶ هزار تومانی به ۶ میلیون و ۷ هزار تومان رسیده و هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز یک میلیون و ۳۸۵ هزار تومان قیمت خورده است.

در بازار فلزات گرانبها، هر قطعه سکه امامی با کاهش ۱۵۸ هزار تومانی، ۱۴ میلیون و ۹۹۷ هزار تومان رسیده است.

قیمت سکه ۲۱ تیر ۱۴۰۱

قیمت‌ دلار و طلا امروز سه‌شنبه ۲۱ تیر ۱۴۰۱، نوساناتی داشته است. وضعیت بازار دلار، طلا و سکه را بخوانید.

به گزارش تجارت‌نیوز، بازار دلار، طلا و سکه امروز نوساناتی دارد. قیمت دلار در صرافی ملی با اندکی افزایش نسبت به روز گذشته، ۲۷۹۱۹ تومان اعلام شد. به این ترتیب دلار صرافی ملی که از روز گذشته، در آستانه ورود به کانال بالاتر قرار دارد، همچنان در سطح ۲۷ هزار و ۹۰۰ تومانی قرار دارد.

دلار در بازار آزاد، نسب به روز گذشته روند کاهشی دارد. البته برخی کانال‌های تلگرامی که قیمت‌های بازار ارز را اعلام می‌کنند از پایان روز پنجشنبه، ۱۶ تیر به این سو، به روز نشده‌اند.

صبح امروز دنیای اقتصاد درخصوص وضعیت بازار نوشت: «شنیده‌ها از هسته مرکزی بازار ارز تهران حاکی از آن است که نرخ‌دهی در معاملات بازار آزاد از رونق پیشین افتاده و عمده افراد حاضر در بازار، معاملات خود را در بنگاه‌های ارزی رسمی و مورد تایید بانک مرکزی انجام می‌دهند.

البته به عقیده برخی از کارشناسان بازار و به دلیل وجود سقف عرضه سالانه در معاملات رسمی، سیاست ارزی جدید تنها برای مدتی می‌تواند از نوسانات بازار بکاهد و در بلندمدت با برطرف نشدن حجم واقعی تقاضا، بازار ارز مجددا شاهد ایجاد شکاف در معاملات بازار‌های رسمی و غیر‌رسمی خواهد بود.»

اوضاع بازار قیمت سکه چگونه است

قیمت سکه زمانی که به محدوده‌های تغییر فاز می‌رسد افت می‌کند زیرا فشار فروش در بازار اجازه نمی‌دهد سکه از این مرز عبور کند. سکه دیروز به کمک نرخ دلار در بخشی از روز صعودی بود اما فشار نرخ طلا مسیر صعودی را مسدود کرد.

قیمت سکه امروز ممکن است تحت فشار رفتار طلای جهانی قرار بگیرد. طلا دیشب نه تنها حمایت هزار و ۸۵۰ دلار را از دست داد که به زیر محدوده هزار و ۸۴۰ دلاری رفت که میانگین ۲۰۰ روزه این فلز گران بها بود. به گفته فعالان، در صورتی که طلای جهانی زیر محدوده هزار و ۸۴۰ دلاری باقی بماند، زمینه ساز افزایش فروش‌ها در بازار سکه خواهد شد. البته با وجود افت طلای جهانی، سکه دیشب در معاملات پشت خطی تا نزدیکی محدوده ۱۰ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان رشد کرد.

به گفته تحلیل گران، دلیل اصلی رشد سکه خوش بینی نسبت به روند نرخ دلار در روز جاری بود. از نگاه آن ها، عبور لحظه‌ای دلار از محدوده مقاومتی ۲۴ هزار و ۲۰۰ تومانی موجب شده است که سکه بازان قیمت‌های بالاتری را برای اسکناس امریکایی تصور کنند. در صورتی که در روز جاری، دلار رشد خاصی را تجربه نکند، امکان افت سکه با سرعت زیاد وجود دارد و حتی ممکن است محدوده ۱۰ میلیون و ۷۰۰ هزار تومانی از دست برود. در روزهای اخیر فلز گران بهای داخلی با نزدیک شدن به محدوده ۱۰ میلیون و ۸۰۰ هزار تومانی با افزایش فروش‌ها مواجه شده است.

در صورتیکه سکه روز پنج شنبه به افت بهای اونس طلا دقت نکند، احتمال افزایش حباب در بازار فلز گران بهای داخلی وجود خواهد داشت. بعدازظهر دیروز حباب سکه تا محدوده ۲ درصدی رشد کرده بود و در صورتی که اتفاق خاصی در بازار روز جاری رخ ندهد، سطح حباب می‌تواند به بالای ۳ درصد برسد. برخی فعالان افزایش حباب سکه را نشان دهنده افزایش تقاضا در بازار دانسته‌اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها