سفر یک محصول دیدنی از فضای مجازی به رسانه ملی

با «دی‌بی‌سی» به اخبار جعلی بخندیم (+فیلم)

دکتر پیمان جبلی در گفت‌و‌گو با جام‌جم تاکید کرد

امیدواری برای ساخت سریال پوریای ولی

دکتر پیمان جبلی در گفت‌و‌گو با جام‌جم درخصوص ساخت سریال‌های الف ویژه درباره شخصیت‌های تاریخی گفت: «سریال‌های سلمان فارسی و حضرت موسی(ع) در حال ساخت است و می‌دانید به دست گرفتن همزمان دو سریال الف ویژه تاریخی که در حال انجام است، یک کار بی‌سابقه در تاریخ صداوسیماست.
کد خبر: ۱۳۷۱۱۹۱

به گزارش جام جم آنلاین، وی افزود: کار‌های ارزشمند دیگری هم هست که ای‌کاش بتوانیم منابعش را تامین و راهبرد تولیدش را هرچه زودتر آماده کنیم تا بلافاصله بعد از این دو سریال، بتوانیم کار آن را آغاز کنیم. سریال پوریای ولی، کار بسیار ارزشمندی که آقای جعفری‌جوزانی سال‌ها پیش فیلمنامه‌اش را آماده کرده‌اند و درباره پوریای، ولی است. البته کار‌های زیادی هست که می‌خواهیم بسازیم و هدف‌مان هم این است که طراحی‌مان به گونه‌ای باشد که هر هفته یک بخش از یک سریال الف ویژه را بتوانیم نمایش بدهیم. معنی‌اش این است که ما بتوانیم سالانه یک سریال الف ویژه تولید کنیم.
 
رئیس رسانه ملی تاکید کرد: البته شاید این مساله از وسع صداوسیما با بودجه و امکانات فعلی‌اش خارج باشد، اما تلاش می‌کنیم از امکانات و دستگاه‌های تاثیرگذار و تصمیم‌گیر مثل مجمع تشخیص مصلحت، مجلس شورای اسلامی، دولت و همه نهاد‌ها استفاده کنیم تا بتوانیم بودجه تضمین‌شده‌ای را برای تولید سریال الف ویژه در طول سال داشته باشیم، یعنی علاوه‌بر بودجه‌ای که برای تولید کار‌های روزمره و روتین در اختیار صداوسیما هست.چون پروژه‌های الف ویژه، خاص و متفاوت است و نمی‌توان با شیوه‌های جاری آن‌ها را مدیریت کرد. البته این دو کاری که در دست داریم را جلو می‌بریم و ان‌شاءا... بدون توقف هم پیش خواهند رفت.»
 
وی در پاسخ به سوال دیگری درباره تغییرات در سازمان صداوسیما در دوران تحولی ادامه داد: «آن چیزی که تمام این تغییر و تحولات باید منتج به آن شود، محتواست. آن چیزی که مخاطب از ما می‌خواهد، محتوای فاخر روی آنتن است. تمام تصمیماتی که ما می‌گیریم، در نهایت باید منجربه تولید محتوای فاخر و جذاب شود که بتواند آموزندگی داشته باشد و فرهنگ‌سازی کند و در عین حال جذابیت هم داشته باشد. تمام کار‌هایی که در مجموعه سازمان انجام می‌شود، باید منجر به محتوای فاخر در قالب‌های مختلف اعم از نمایشی و مستند و برنامه‌های تلویزیونی شود.»
 
منبع: روزنامه جام جم 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۱ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها