رییس سازمان مدیریت و‌برنامه ریزی کردستان از ممنوعیت بکارگیری نیروهای حق التدریسی در آموزش و پرورش خبرداد.
کد خبر: ۱۳۶۷۷۹۵

به گزارش جام جم آنلاین کردستان، ارسلان ازهاری در دومین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان کردستان اظهارداشت: بکارگیری افراد جدید به صورت حق التدریس آزاد یا عناوین  مشابه به هر شکل توسط آموزش و پرورش ممنوع می باشدو هیچ گونه استخدامی انجام نخواهدشد.

وی در ادامه تصریح کرد: هرگونه استخدام و بکارگیری نیروی انسانی در تمامی دستگاههای اجرایی مذکور صرفا براساس مجوز کشور و سازمان اداری و استخدامی کشور خواهدبود و درغیر این صورت ممنوع می باشد.

ازهاری در ادامه به طرح تملک دارایی ها اشاره کرد و گفت:در طرح تملک دارایی ها ارسال اصلاحیه تملک دارایی ها توسط دستگاههای اجرایی بر سازمان حداکثر تاپایان شهریورماه 1401می باشدکه باید توسط ادارات به سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ارسال شود.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کردستان در ادامه خاطرنشان کرد: به منظور پرداخت به موقع حقوق و مزایای کارکنان و بازنشستگان کشوری و لشگری و مستمری های کشور دستگاههای اجرایی مکلف به تامین و پرداخت  موارد فوق الذکردر سقف تخصیص های ابلاغی اعتبارات هزینه ای قبل از هرگونه پرداختی می باشند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: سازمان مدیریت و برنامه ریزی موظف است اعتبارات تملک دارایی سال جاری را ابتدا به طرح های استانی و شهرستانی در سال اول پرداخت و اختصاص اعتبار برای طول عمر طرح نیزاز سه سال تجاوز نکند. در ادامه طرح الحاق زمین های ارتش برای احداث مسکن ملی و سند میانکار شهرستان کامیاران برای توسعه این شهرستان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها