به گزارش جام جم آنلاین، حمید بروغنی، سردبیر هفته نامه توسعه بازاریابی پیگیری را مهمترین اصول فرآیند فروش عنوان کرد و افزود : سماجت در بازاریابی بسیار غیرمنطقی است و منجر به سودآوری نمی شود.
وی با توجه به اهمیت سودآوری برای مدیران و حمایت آنها از فروشندگان سمج تصریح کرد : سماجت در بازاریابی مشتری را مجبور به گرفتن تصمیم مثبت می کند ولی پیگیری همراه شدن با مشتری است..
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
سید رضا صدرالحسینی در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح کرد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
سید رضا صدرالحسینی در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح کرد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
برای بررسی کتاب «خلبان صدیق» با محمد قبادی (نویسنده) و خلبان قادری (راوی) همکلام شدیم