اردشیر رستمی عصر یکشنبه در جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان پاوه، افزود: نظارت بر مراکز اقامتی موضوعی بسیار جدی است و باید رضایت خاطر گردشگران فراهم شود تا شهرستان و فرهنگ خوب مردمان آن نیز به خوبی معرفی شود.
کد خبر: ۱۳۶۳۴۸۵

به گزارش جام جم آنلاین کرمانشاه؛ به نقل از ایرنا، فرماندار شهرستان پاوه گفت: ثبت جهانی اورامانات و جاذبه های گردشگری پاوه موجب شده این شهرستان همواره مقصد و هدف گردشگران و مسافران باشد؛ بنابراین نظارت بر تعرفه های اقامتگاه‌های گردشگری و بوم گردی در روستاها هدف و مناطق گردشگری تشدید می شود.

وی تصریح کرد: باید در مسیر درست حرکت کنیم تا بتوانیم در حوزه گردشگری و شناساندن فرهنگ مردم پاوه نقش بسزایی داشته باشیم و درآمد مردم نیز در حوزه گردشگری بهبود یابد.

فرماندار پاوه با تاکید بر اینکه باید با هرج و مرج در قیمت گذاری اقامتگاه ها مقابله و این قیمت های سرسام آور کنترل شوند ادامه داد: در بازرسی هایی که از سوی سازمان‌های صمت و جهاد کشاورزی و اتاق اصناف انجام می شود کوتاهی و ضعف هایی وجود دارد اما آنها را اصلاح نمی کنیم.

رستمی اضافه کرد: توجه به معیشت مردم از اصلی ترین تاکیدات رهبر معظم انقلاب بوده و تحقق این مهم ، تنظیم بازار و نظارت بر آن به عنوان یک مطالبه و خواسته عمومی است.

وی با بیان اینکه بازدیدها و نظارت بر بازار باید کیفی و اثر بخش باشند اظهار داشت: رسیدگی به تلفن های رسیدگی به شکایات در اولویت کار قرار واهد گرفت و بر این سامانه های ثبت شکایت نظارت ویژه ای خواهیم داشت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها