مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان:

سهم زنجان از واحدهای نهضت ملی مسکن افزایش یافت

رئیس اداره برنامه ریزی شهرسازی زنجان:

نام نویسی بیش از ۵۹ هزار زنجانی در سامانه مسکن ملی

بیش از ۲۱ هزار نفر از متقاضیان مسکن ملی در زنجان مجرد هستند.
بیش از ۲۱ هزار نفر از متقاضیان مسکن ملی در زنجان مجرد هستند.
کد خبر: ۱۳۶۱۲۶۲
به گزارش جام جم آنلاین  زنجان ؛ رئیس اداره برنامه ریزی و مطالعات مسکن راه و شهرسازی استان زنجان گفت: ۵۹ هزار و ۹۰۱ نفر در استان زنجان در سامانه نهضت ملی مسکن تا پایان اسفند ماه سال گذشته نام نویسی کرده اند.

کردلو افزود : از این تعداد ۲۱ هزار و ۱۵۰ خانم و آقای مجرد بالای ۲۳ سال سن در این استان متقاضی مسکن ملی هستند.


وی گفت : از این تعداد ۴۳ هزارو ۴۷۰ نفر در شهر زنجان ثبت نام کرده اند و این شهرستان بیشترین ثبت نامی ها را در این طرح دارند.

رئیس اداره برنامه ریزی و مطالعات مسکن راه و شهرسازی استان زنجان گفت: بعد از زنجان چهار هزار و ۹۳۷ نفر در شهرستان ابهر در این طرح نام نویسی کردند و مابقی ثبت نامی ها مربوط به شهرهای با جمعیت زیر ۱۰۰ هزار نفر است.

کردلو ادامه داد: تاکنون در شهر زنجان به ۲ هزار نفر از متقاضیان واجد شرایط جهت تشکیل پرونده پیامک ارسال شده است.

رئیس اداره برنامه ریزی و مطالعات مسکن راه و شهرسازی استان زنجان گفت: در مرحله دوم نیز برای ۲ هزار نفر از متقاضیان واجد شرایط براساس اولویت بندی، جهت تشکیل پرونده پیامک ارسال خواهد شد تا به کارگزاری مربوطه مراجعه کرده و مدارک خود را تکمیل کنند.

کردلو افزود: در شهرستان ابهر هم به متقاضیان واجد شرایط از هفته آینده پیامک ارسال خواهد شد تا نسبت به تشکیل پرونده اقدام کنند.

رئیس اداره برنامه ریزی و مطالعات مسکن راه و شهرسازی استان زنجان گفت: متقاضیان بر مبنای متاهل بودن، سن متقاضی، تعداد فرزندان اولویت بندی می شوند و برای تشکیل پرونده به صورت مرحله‌ای پیامک به آنان ارسال می‌شود تا با حضور در کارگزاری نهضت ملی مسکن نسبت به تشکیل پرونده و بررسی مدارک متقاضی اقدام کنند.

کردلو افزود: تامین زمین ساخت مسکن در شهرهای با جمعیت بالای ۱۰۰ هزار نفر بر عهده راه و شهرسازی  و در شهرهای با جمعیت زیر ۱۰۰ هزار نفر هم با بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان است.


newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها