بیش از ۱۷۰۰ واحد مسکونی در حال ساخت
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان:

بیش از ۱۷۰۰ واحد مسکونی در حال ساخت

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان:

سهم زنجان از واحدهای نهضت ملی مسکن افزایش یافت

سهم استان زنجان در طرح نهضت ملی مسکن از ۵۰ هزار واحد به ۷۰ هزار واحد افزایش یافته است.
کد خبر: ۱۳۷۲۳۲۵
به گزارش جام جم آنلاین زنجان؛ مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: بر اساس هدف گذاری ساخت چهار میلیون واحد مسکونی در کشور، در برش استانی سهم این استان ۵۰ هزار واحد بود که به واسطه ظرفیت‌ها و موفقیت‌های استان در اجرای طرح، این رقم با افزیش ۴۰ درصدی، به ۷۰ هزار واحد افزایش یافت.

بیات منش افزود: با توجه به برنامه ریزی‌ها ساخت این ۷۰ هزار  واحد در استان تا پایان دولت سیزدهم قابل اجرا است.

وی با بیان اینکه ۷۰ هزار واحد سهم استان شامل همه پروژه‌های شهری، تعاونی، خصوصی، روستایی و بخش خصوصی و دولتی است، گفت: طرح نهضت ملی فرصت مناسبی برای رونق اقتصادی و اشتغال زایی در استان است.

بیات منش ادامه داد: ۳۸ هزار واحد از این میزان واحد‌های هدف گذاری شده با تامین زمین از سوی دولت اجرایی می‌شود که تا کنون از این تعداد، ۱۷ هزار واحد در شهر‌های مختلف استان  به مرحله عملیاتی و اجرای پروژه رسیده است.

وی افوزد: بر اساس برنامه ریزی انجام شده تا پایان امسال با تامین زمین مورد نیاز، مجموع واحد‌های نهضت ملی مسکن در استان که وارد مرحله عملیات اجرایی می‌شوند به ۳۰ هزار و احد خواهد رسید.

بیات منش افزود: ۲۰ هزار واحد مسکن روستایی نیز که بنیاد مسکن متولی آن در مناطق روستایی است، بر اساس برنامه ریزی‌ها تا پایان دولت سیزدهم در استان ساخته می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: حدود ۱۲ هزار واحد واحد مسکونی نیز قرار است توسط بخش خصوصی اجرایی شود، این آمار با توجه به آمار چهار پنج سال گذشته که حدود چهار و ۵۰۰ واحد به طور متوسط توسط بخش خصوصی در استان اجرایی شده، امری امکان پذیر و قابل تحقق است.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها