خرید تضمینی ۳۰ هزار تنی زیتون طارم
نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس :

خرید تضمینی ۳۰ هزار تنی زیتون طارم

استاندار زنجان خبر داد: تعدادی از واحدهای نهضت ملی مسکن در شهر زنجان که در مراحل پایانی تکمیل شدن هستند، تا اواخر مردادماه امسال تحویل متقاضیان می‌شود.
استاندار زنجان خبر داد: تعدادی از واحدهای نهضت ملی مسکن در شهر زنجان که در مراحل پایانی تکمیل شدن هستند، تا اواخر مردادماه امسال تحویل متقاضیان می‌شود.
کد خبر: ۱۳۶۹۱۶۹
به گزارش جام جم آنلاین زنجان، محسن افشارچی در جلسه شورای مسکن استان با اعلام این خبر تعدادی از واحدهای طرح نهضت ملی مسکن در شهر زنجان که در مراحل پایانی تکمیل شدن هستند، تا اواخر مردادماه امسال تحویل متقاضیان می‌شود، افزود: این واحدها مربوط به برخی واحدهای پروژه برکت واقع در کوی نصر است.

وی ادامه داد: شماری از بلوک های پروژه «ام ۶» نیز بر اساس زمان بندی اعلام شده، قرار است تا آذرماه امسال در اختیار متقاضیان قرار داده شود.

مقام عالی استان گفت: اگر بخشی از واحدها و بلوک های آماده شده را تحویل متقاضیان بدهیم، بار بزرگی را از روی دوش خود برداشته ایم، اکنون با این حجم واحدهای در حال ساخت بار سنگینی روی دوش مجموعه مدیریتی استان است که باید کم کم این بار، را سبک تر کنیم.

وی با بیان اینکه لازم است از این پس هفته ای یک جلسه و بازدید پیرامون وضعیت پروژه های نهضت ملی مسکن تشکیل شود، افزود: پروژه های نهضت ملی مسکن به نحو خوبی در استان پیش می رود، ولی باید با تکمیل پروژه ها، فشار و استرس هم از مردم و هم از مدیران استان کم و با صاحب خانه شدن مردم، در آنان خوش بینی ایجاد کنیم.

استاندار زنجان با بیان اینکه باید از روند اجرا و پیشرفت پروژه های نهضت ملی مسکن در استان ماهانه به طور مستمر گزارش به مردم ارئه شود، اظهار داشت: هماهنگی با مردم در اجرای چنین طرح هایی بسیار اهمیت دارد.

افشارچی در بخش دیگری از سخنان به موضوع جابجایی ساکنان کوی فلسطین شهر زنجان اشاره کرد و گفت: دست کم طی یک ماه آینده در مرحله اول، مقدمات جابجایی ۳۰ خانوار از ۱۱۳ خانوار ساکن در این محله که در حریم راه آهن قرار دارند، باید فراهم شود و تعهد می دهیم در صورت همکاری و مشارکت ساکنان کوی فلسطین، زمینه جایجایی همه ساکنان تا آخر امسال انجام شود.

مدیرکل راه و شهرسازی در این جلسه با بیان اینکه مدت قرارداد پیمانکاران برای تکمیل واحدهای نهضت ملی مسکن در استان زنجان ۲ سال و سه ماه است، گفت: آورده متقاضیان از مولفه های مهم پیشرفت پروژه ها است.

مسعود بیات منش افزود: متقاضیانی که آورده های خود را نسبت به سایرین به موقع واریز کنند در تحویل واحدهای آماده شده نیز در اولویت قرار دارند.

وی با بیان اینکه موعد قرارداد پروژه «ام ۶» در گلشهر تا آذرماه امسال است، تصریح کرد: از مدت قرارداد پروژه «ام ۲» نیز یک سال (آخر خرداد ۱۴۰۲) باقی مانده است.

بیات منش افزود: پروژه «ام ۵» بر اساس برآوردها، ۶ ماده زودتر از موعد پایان قرارداد به اتمام خواهد رسید.
وی با بیان اینکه اجرای پروژه کوی زیتون در منطقه علی آباد به مدت ۱۴ ماه است که شروع شده است، افزود: این پروژه نیز حدود ۶ ماه زودتر از مدت کامل قرارداد( ۲  سال و سه ماه) به پایان خواهد رسید.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۱ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها