آبگین تهویه تأمین کننده کلیه تجھیزات و قطعات برودتی

شرکت مھندسی آبگین تھویه به عنوان وارد کننده و تأمین کننده کلیه تجھیزات و قطعات برودتی اعم از انواع کمپرسورھای سیلندر پیستونی، اسکرو، اسکرال و روتاری از برندھای معتبر جھانی از قبیل بیتزر، کوپلند، دانفوس، ھنبل، فراسکولد، بوک و ... و ھمچنین انواع قطعات کنترلی و شیرآلات و تجھیزات برودتی از برندھایی ھمچون دانفوس، کستل، آلکو، امرسون، اسپورلن، GMC و ... فعالیت گسترده و متمرکزی در صنعت تھویه و تبرید کشور دارد.
کد خبر: ۱۳۵۹۷۷۳
مشاوره فنی رایگان، تأمین قطعات و تجھیزات برودتی اصل بھ ھمراه ارائه گواھینامه اصالت کالا، خدمات فنی جھت نصب یا تعویض قطعه از جمله سرویسھا و خدماتی است که شرکت آبگین تھویه به مشتریان خود ارائه میدھد. دسترسی آسان و شبانه روزی به کارشناسان فنی شرکت آبگین تھویه و حذف واسطه باعث اطمینان خاطر مشتریان شرکت آبگین تھویه گردیده و جایگاه این شرکت را در صنعت تھویه و تبرید مثال زدنی نموده است. شرکت آبگین تھویه افتخار ھمکاری با صنایع مختلفی از جمله صنایع نفت و پتروشیمی، سکوھای نفتی، انواع شناورھا، صنایع تزریق پلاستیک، لبنیات، غذایی، بھداشتی و آرایشی، رستورانھا، ھایپر مارکتھا و ... را داشته است.


آبگین تهویه تأمین کننده کلیه تجھیزات و قطعات برودتی

کمپرسور بیتزر

از جمله قطعات و تجھیزاتی که شرکت آبگین تھویه افتخار تأمین آن را در بازار تبرید کشور دارد، کمپرسور بیتزر ساخت شرکت بیتزر آلمان میباشد. شرکت بیتزر به عنوان بزرگترین تولید کننده کمپرسورھای برودتی در جھان شناخته میشود. کمپرسورھای بیتزر آلمان در سه نوع سیلندر پیستونی، اسکرو و اسکرال تولید میشوند. در نوع سیلندر پیستونی کمپرسور در سه نوع نیمه بسته، باز و دو مرحلھای تولید میشوند کھ ھر کدام جھت کاربری خاصی مورد استفاده قرار میگیرند. از کمپرسورھای سیلندر پیستونی بطور گستردهای در ساخت سردخانه ھا و چیلرھای صنعتی استفاده میشود.


از کمپرسور نوع اسکرو که در ظرفیتھای برودتی متوسط و زیاد تولید میشوند در ساخت سردخانه ھای صنعتی و چیلرھای تراکمی با ظرفیت بالا استفاده میگردد. این نوع کمپرسور در دو نوع کامپکت و نیمھ بسته تولید میشود. در نوع سوم کمپرسورھای برودتی ساخت بیتزر آلمان که کمپرسور اسکرال میباشد که معمولاً در ساخت چیلرھای تراکمی با ظرفیتھای برودتی پایین و متوسط استفاده میشود. کلیھ مدلھای کمپرسورھای نوع سیلندر پیستونی و اسکرو، توسط شرکت آبگین تھویه در داخل کشور تأمین گردیده و دسترس مشتریان عزیز میباشد.

آبگین تهویه تأمین کننده کلیه تجھیزات و قطعات برودتی
کمپرسور کوپلند

شرکت کوپلند در زمینه ساخت کمپرسورھای سیلندر پیستونی و اسکرال فعالیت دارد. این شرکت به عنوان بزرگترین تولید کننده کمپرسورھای اسکرال در جھان شناخته میشود. ھمچنین کمپرسورھای سیلندر پیستونی ساخت شرکت کوپلند از کمپرسورھای خوشنام و مقاوم موجود در بازار تھویه و تبرید کشور میباشند. شرکت آبگین تھویه در زمینه تأمین کمپرسورھای اسکرال کوپلند سری ZR و ZP و ھمچنین کمپرسورھای سیلندر پیستونی کوپلند فعالیت داد. از کمپرسورھای اسکرال کوپلند در ساخت انواع چیلر تراکمی با ظرفیت برودتی متوسط و پایین و از کمپرسورھای سیلندر پیستونی کوپلند جھت ساخت انواع سردخانه، مینی چیلر و چیلر صنعتی استفاده میشود. طول عمر زیاد، قیمت مناسب، راندمان بالا، مصرف برق پایین و صدا و لرزش کم از مزایای کمپرسور اسکرال کوپلند میباشد. کمپرسور کوپلند در چھار کشور آمریکا، بلژیک، تایلند و چین تولید میگردند. کمپرسور اسکرال کوپلند فاقد شیر در لولھ مکش و دھش بوده و کارتر روغن آن دارای سایت گلاس و اویل کانکشن میباشد. کمپرسورھای اسکرال کوپلند مناسب جھت کار با مبردھای R407c ،R134a ،R22 و R410a میباشند.
 

آبگین تهویه تأمین کننده کلیه تجھیزات و قطعات برودتی

کمپرسور دانفوس

شرکت دانفوس ) َدنفوس( به عنوان بزرگترین تولید کننده تجھیزات و قطعات برودتی در جھان در زمینه طراحی و تولید کمپرسورھای برودتی نیز فعالیت دارد. شرکت دانفوس، کمپرسورھای نوع اسکرال و سیلندر پیستونی بسته را جھت استفاده در صنایع تھویه مطبوع و سرمایشی تولید مینماید. کمپرسورھای اسکرال دانفوس با پیشوند SY ،SM و SH و کمپرسورھای سیلندر پیستونی بستھ دانفوس با پیشوند MT نامگذاری میشوند. لازم بذکر است که رنگ ھر دو نوع کمپرسورھای دانفوس آبی میباشد. شرکت آبگین تھویه در زمینه واردات و تأمین کمپرسورھای سیلندر پیستونی بسته دانفوس که با نام منیروپ شناخته میشوند و ھمچنین کمپرسورھای نوع اسکرال در داخل کشور فعالیت دارد. کمپرسور دانفوس در کشورھای فرانسه و چین تولید میشوند. صدا و لرزش کم، مصرف برق پایین، قیمت مناسب، طول عمر زیاد و راندمان بالا از مزایای کمپرسور اسکرال دانفوس میباشد. کمپرسورھای دانفوس، فاقد شیر در لوله مکش و دھش بوده و کارتر روغن آنھا دارای سایت گلاس و اویل کانکشن میباشند. کمپرسورھای اسکرال و سیلندر پیستونی دانفوس مناسب جھت کار با مبردھای R407c ،R134a ،R22 و R410a میباشند.




 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها