مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام خبر داد:

ثبت نام بیش از 36 هزار نفر در نهضت ملی مسکن

مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام از ثبت نام۳۶ هزار و ۵۶۸ نفر در استان ایلام برای نهضت ملی مسکن خبر داد.
کد خبر: ۱۳۵۷۰۴۹
به گزارش جام جم آنلاین ایلام ؛ عبدالله بهادری در بازدید نیکزاد رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور از پروژه ۶۳۰ واحدی ماهور شهر ایلام گفت: با همکاری راه و شهرسازی استان ایلام و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان طرح نهضت ملی مسکن با پیشرفت مناسبی در حال اجرا است.
 
وی در خصوص پروژه ۶۳۰ واحدی ماهور شهر ایلام گفت: زمین این پروژه توسط اداره کل راه و شهرسازی استان ایلام به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان به عنوان کارگذار جهت احداث واحدهای نهضت ملی مسکن واگذار شده و هم اکنون احداث ۶۳۰ واحد این طرح در حال اجرا است.

بهادری بیان کرد: برای آماده سازی احداث این مجتمع‌ها بالغ بر ۸۰ هزار متر مکعب خاکبرداری صورت گرفته و هم اکنون پروژه در بلوک‌های مختلف در حال اجرای فونداسیون می‌باشد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان با اشاره به ثبت نام ۳۶ هزار و ۵۶۸ نفر در طرح نهضت ملی مسکن استان ایلام افزود: از این تعداد تا کنون ۹ هزار و ۵۳۶ مورد حائز شرایط اولیه و چهار هزار و ۱۱۶ مورد نیز تأیید نهایی شده است که از اشخاص تأیید شده نیز یک هزار و ۷۹۲ نفر اقدام به واریز سهم آورده بالای ۴۰ میلیون تومانی کرده‌اند.

وی در ادامه بیان کرد: با توجه به افزایش تعداد ثبت نام شدگان نهضت ملی مسکن و به تبع آن افزایش تعداد اشخاص واجد شرایط گفت: اداره کل راه و شهرسازی استان ایلام برای اشخاص واجد شرایط نهایی که اقدام به واریز سهم آورده ۴۰ میلیون تومانی نمایند زمین و پروژه اختصاص خواهد داد و در این زمینه قطعاً همکاری با بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و سایر کارگزاری‌ها برای احداث واحدهای ساختمانی افزایش خواهد یافت.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها