سفره هفت سین امسال خود را مثال زدنی کنید

نوروز یکی از آیین‌ها و مراسم بسیار مهم برای ایرانیان در فصل بهار است و آن‌ها از قدیم الایام هنگام آغاز فصل بهار و فرا رسیدن نوروز باستانی، آن را جشن می‌گرفتند و برای پاس داشت این سنت دیرینه، در خانه هر ایرانی پهن کردن سفره هفت سین از جمله رسوم قدیمی و اصیل است.
کد خبر: ۱۳۵۴۲۱۶
سفره هفت سین امسال خود را مثال زدنی کنید
 
در روز اول فصل بهار و با تحویل سال جدید، یکی از ضروری‌ترین و مهم‌ترین کار‌هایی که بانوان ایرانی در منازل خود انجام می‌دهند، پهن کردن سفره هفت سین یا چیدن میز هفت سین است که لوازم مورد نیاز آن را از قبل آماده کرده‌اند. آن‌ها معمولاً بر روی این میز یا سفره مواردی مانند قرآن کریم، آینه و شمعدان، سیب، سرکه، سنبل، سمنو، سیر، سنجد و سماق را قرار می‌دهند که ممکن است در بعضی از فرهنگ‌ها و شهر‌ها، این وسایل متفاوت باشد.

اما برای چیدن میز یا سفره هفت سین معمولاً بانوان ایرانی از ظروف مخصوص هفت سین استفاده می‌کنند و چند ماه مانده به سال جدید در تلاش هستند برای خرید ظرف هفت سین به دنبال نمونه‌های جدید و به‌روز بروند و آن‌ها را انتخاب و خریداری نمایید.

بر این اساس مشاهده می‌شود که در بازار انواع و اقسام ظروف هفت سین طراحی و تولید شده است تا برای هر سلیقه‌ای یک نمونه جذاب و شیک وجود داشته باشد.

اما اگر شما بانوان خوش سلیقه ایرانی می‌خواهید امسال برای سفره هفت سین خود ظروف خاصی را خریداری نمایید که از همه لحاظ منحصربه‌فرد و جذاب باشد، ما به شما پیشنهاد می‌کنیم، حتماً از مدل‌های دست ساز ظروف هفت سین موجود در فروشگاه اینترنتی پلاک سه که همه کار دست هنرمندان خلاق و باذوق این سرزمین هستند، دیدن فرمایید.

ویژگی‌های بارز ظروف هفت سین ارائه شده در فروشگاه اینترنتی پلاک سه چیست؟

در خصوص ویژگی‌های مهم مدل‌های متنوع ست ظروف هفت سین موجود در این فروشگاه اینترنتی می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

همه مدل‌های ارائه شده دست ساز بوده و از جنس سرامیک باکیفیت تولید شده‌اند.

طرح روی ظروف هفت سین این مجموعه در کوره پخته شده است و به هیچ عنوان در اثر شستشو پاک نمی‌شود و از بین نمی‌رود.
 
 این ست‌ها علاوه بر اینکه برای قرار دادن وسایل میز یا سفره هفت سین برای تحویل سال نو کاربرد دارند، می‌توانند به عنوان انار خوری یا آجیل خوری هم در مهمانی‌ها و مجالس دوستانه در منزل مورد استفاده قرار بگیرند و شما آن‌ها را برای ظرف پذیرایی به کار ببرید.
 

طرح‌ها و رنگ‌های زیبای ست ظرف هفت سین این مجموعه باعث می‌شوند تا زیبایی چیدمان سفره و میز هفت سین شما چند برابر شود.

این ظروف بسیار مرغوب و بادوام هستند و شما می‌توانید آن‌ها را به راحتی بشویید و تمیز کنید.

 علاوه بر داشتن کاربرد به عنوان ظروف هفت سین، این ست‌ها جنبه زینتی دارند و شما می‌توانید آن‌ها را برای تزئین منزل هم مورد استفاده قرار دهید.

درصورتی‌که تمایل دارید برای سفره هفت سین امسال خود، یک ست خاص را خریداری نمایید، فروشگاه اینترنتی پلاک سه برای راحتی حال شما مشتریان عزیز امکان فروش اینترنتی ظروف هفت سین را نیز در وب‌سایت خود قرار داده است، برای این منظور فقط کافیست سری به این فروشگاه بزنید، مدل‌های موجود را ببینید و پس از انتخاب نمونه مورد نظر خود اقدام به ثبت سفارش کنید.

برای خرید اینترنتی آینه و شمعدان هفت سین دانستن چه نکاتی مهم است؟
 
سفره هفت سین امسال خود را مثال زدنی کنید

در کنار خرید ظروف هفت سین، انتخاب یک آینه و شمعدان زیبا و خاص برای سفره هفت سین مسلماً یک امر ضروری و مهم است. این دو وسیله که در کنار قرآن کریم و معمولاً در بالای سفره هفت سین قرار می‌گیرند، از گذشته تا به امروز نماد و سمبل روشنایی، نور و گرما هستند.

برای خرید آینه و شمعدان سفره هفت سین بهتر است این نکات را در نظر بگیرید تا بتوانید بهترین نمونه را انتخاب کنید:

آینه و شمعدان را از یک سبک انتخاب کنید.

مدل‌های پایه‌دار چون راحت‌تر روی میز یا داخل سفره هفت سین قرار می‌گیرند، برای انتخاب مناسب‌تر هستند.

طرحی را برای آینه و شمعدان انتخاب کنید که با سایز سفره یا میز هفت سین و دیگر اجزای آن همخوانی و تناسب داشته باشد.

شما می‌توانید با مراجعه به فروشگاه اینترنتی پلاک سه هم از مدل‌ها و طرح‌های موجود در این وب‌سایت دیدن فرمایید و هم اینکه از قیمت آینه و شمعدان هفت سین مطلع شوید.

با خرید کوسن مبل در چیدمان منزلتان یک تغییر ساده و دلنشین ایجاد کنید
 
سفره هفت سین امسال خود را مثال زدنی کنید
شما می‌توانید با استفاده از ترکیب زیبای کوسن‌های دکوری و تزئینی مبل، ظاهر کل اتاق پذیرایی خود را یکپارچه و منجسم کنید؛ چراکه کوسن‌ها اگرچه وسیله‌ای ارزان قیمت هستند، اما باعث تغییر دکوراسیون هر منزلی می‌شوند تا آن محیط دلنشین شود.

انتخاب و خرید کوسن مبل و چیدمان آن در کنار هم به نحوی زیبا بیشتر از آنکه یک علم و تخصص حرفه‌ای باشد، یک هنر است که بانوان عزیز می‌توانند در منازل خود از این وسیله استفاده نمایند.

درصورتی‌که قصد خرید کوسن فانتزی برای مبلمان خود را دارید، حتماً به این موارد توجه کنید:

در هنگام خرید رنگ دلخواه را برای کوسن انتخاب کنید.

به تعداد مورد نیاز کوسن برای مبلمانتان خریداری نمایید. مثلاً اگر سبک موجود در اتاق پذیرایی و نشیمن شما سنتی است، تعداد کوسن‌ها برای مبل بهتر است زوج باشد. اما اگر به دنبال سبک‌های مدرن هستید، باید تعداد کوسن‌های شما فرد باشد. با این وجود تعداد دقیق کوسن‌ها کاملاً بستگی به سایز و تعداد مبلمان دارد.

برای اضافه کردن جذابیت و زیبایی بیشتر به محیط موجود در منزلتان می‌توانید کوسن‌های مخصوص مبلمان را در سایز‌ها و شکل‌های مختلف خریداری نمایید.

شما می‌توانید به منظور خرید کوسن مدرن و فانتزی برای مبلمان منزل خود به وب‌سایت‌های معتبر و معروفی همچون فروشگاه اینترنتی پلاک سه مراجعه نمایید؛ چراکه این مجموعه کوسن‌های بی‌نظیر و فوق‌العاده زیبایی را در طرح‌ها و مدل‌های متنوع جمع‌آوری نموده است و می‌توانید پس از دیدن آن‌ها، نمونه مورد نظر خود را انتخاب و خریداری نمایید.
 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها