مخاطب خاص، مسؤولان را نشانه می‌رود
این برنامه به تهیه‌کنندگی مرتضی میلانی از رادیو سلامت پخش می‌شود

مخاطب خاص، مسؤولان را نشانه می‌رود

کامران تفتی: با بازگشایی مدارس موافقم

رادیو صبا در برنامه عصر صبا میزبان کامران تفتی شد و با وی درباره بازگشایی مدارس گفتگو کرد.
کد خبر: ۱۳۵۰۱۶۹
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی رادیو صبا، برنامه عصر صبا هر روز از شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۶ با موضوعات اجتماعی و فرهنگی همراه مخاطبان می‌شود.

این برنامه با بخش‌های متنوع در فضایی شاد تقدیم مخاطبان می‌شود، یکشنبه ششم آذر در بخش گفتگو این برنامه میزبان کامران تفتی بازیگر سینما و تلویزیون شد و با وی در باره بازگشایی مدارس و آموزش مجازی گفتگو صمیمی داشت.

کامران تفتی در گفتگو با «عصر صبا» درباره بازگشایی مدارس گفت: موافق بازگشایی مدارس هستم البته در امنیت کامل دانش آموزان.

بازیگر خوب کشورمان درباره دوران تحصیلی اش این طور توضیح داد، دوران دبستان دانش آموز آرامی بودم، ولی در راهنمایی و دبیرستان کم کم شیطنت‌ها هم شروع شد.

مجری برنامه سه گزینه به تفتی معرفی کرد و پرسید دوست دارید کدام دوران زندگیتان تکرار شود؟ مدرسه، سربازی و یا کودکی که در پاسخ شنید، چه در هیچ کدام من از تمام لحظات زندگی ام استفاده کردم و لذت بردم، چه در زندگی در لحظه را دوست دارم.

وی درباره آموزش در مدرسه افزود بچه‌های این زمانه بسیار با گذشته متفاوتند یعنی کلا زمانه تغییر کرده فرمت آموزش تغییر کرده است.

یک دانش آموز وقتی می‌تواند اطلاعات مورد نیازخودش را در فضا‌های متنوع کسب کند اگر بخواهیم او را مجبور کنیم سر کلاس‌ها قدیمی بنشیند دل زده می‌شود آموزش هم باید به روز شوند.

تفتی در پایان در مورد آموزش مجازی گفت: من شخصا بوی مدرسه، هم شاگردی و معلم را دوست دارم و هیچ وقت دلم نمیخواهد یک دوره آموزش مجازی را تجربه کنم.

عصر صبا هر روز از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۶ به تهیه کنندگی آزاده شاهرخ مهر و اجرای مهدی پر راهی آنتن صبا می‌شود.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها