فرمانده نیروی انتظامی با بیان این مطلب که خبری از افزایش مبلغ جریمه ها نیست، گفت: جریمه‌هایی که احیاناً بعد از لغو محدودیت تردد شبانه صادر شده باشد حذف می‌شود.
کد خبر: ۱۳۴۹۲۲۴

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری فارس، سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی در حاشیه رزمایش طرح ترافیکی پلیس راهور در دانشگاه علوم انتظامی امین در جمع خبرنگاران با بیان اینکه طرح زمستانه پلیس از امروز آغاز و تا ۲۰ اسفند ادامه خواهد داشت، اظهار داشت: در طرح زمستانه پلیس در نقاط حادثه خیز و گردنه‌های برف‌گیر حضور خواهد داشت.

وی اظهار امیدواری کرد که با حضور مأموران، استفاده از تجهیزات به روز و همکاری مردم شاهد کمترین تصادفات و خسارت‌ها باشیم.

سردار اشتری با بیان اینکه نیروی انتظامی با استفاده از تجهیزات و ارتقا الکترونیکی توانسته خدمات بیشتری ارائه دهد به بیانات مقام معظم رهبری اشاره و بیان داشت: امیدوارم نخبگان علمی در این حوزه به پلیس کمک کنند اگرچه جلسات خوبی در این حوزه برگزار شده است.

فرمانده نیروی انتظامی به دیدار با رئیس مجلس شورای اسلامی پرداخت و گفت: در این دیدار در خصوص قوانینی که نیاز به اصلاح دارد و همچنین در خصوص بودجه صحبت شد که قول‌هایی برای کمک دادند.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا درباره افزایش مبلغ جرایم رانندگی نیز صحبتی مطرح شد، گفت: در این خصوص هیچ صحبتی مطرح نشده است.

فرمانده نیروی انتظامی درباره احتمال ثبت جریمه اشتباهی خودرو‌ها پس از لغو محدودیت تردد شبانه خاطر نشان کرد: محدودیت تردد شبانه با مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا لغو شد و هیچ خودرویی از روز شنبه به عدم رعایت مصوبه منع تردد شبانه جریمه نخواهد شد، اما اگر فردی جریمه شد اعلام کرده‌ایم که حتما باید این جریمه حذف شود.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها