کشف مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته در فردیس

معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی استان البرز از کشف یک انبار حاوی 40 هزار عدد مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته در شهرستان فردیس خبر داد.
کد خبر: ۱۳۴۶۵۳۰

به گزارش خبرنگار حوادث جام جم آنلاین ، سرهنگ "محمد معظمی گودرزی" در بیان جزئیات این خبر، اظهارداشت: پس از کسب خبری مبنی بر اینکه فردی در امر خرید و فروش مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته در سطح شهرستان فردیس فعالیت می کند، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار کلانتری 16 طالقانی این شهرستان قرار گرفت.

وی، افزود: در ادامه ماموران پس از انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی های همه جانبه، موفق به شناسایی انبار دپو مواد خوراکی تاریخ مصرف گذشته شده و با هماهنگی مرجع قضائی به همراه ماموران اداره بهداشت و اداره صنعت و معدن به محل مورد نظر اعزام شدند.

سرهنگ گودرزی،خاطرنشان کرد: در بازدید های به عمل آمده از این انبار، 40 هزار عدد مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته از قبیل کیک، شکلات و تافی، پاستیل، بیسکوئیت، دلستر، ویفر، آلوچه و کلوچه کشف شد .
این مقام انتظامی با اشاره به اینکه تاریخ مصرف سایر مواد غذایی تاریخ دار نیز جعلی بوده گفت: متهم مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته را جمع آوری و بعد از پاک کردن تاریخ مصرف منقضی، با چاپ تاریخ مصرف و قیمت جدید روی مواد غذایی در بسته بندی های جدید اقلام را به بازار عرضه می کرد.

معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی استان البرز ارزش ریالی اموال مکشوفه را بیش از یک میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: ضمن اینکه انبار دپو پلمب شد، اموال مکشوفه نیز تحویل اداره بهداشت و اداره صنعت و معدن شهرستان شدند .

سرهنگ گودرزی در خاتمه با اشاره به این که متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد، از شهروندان خواست: برای حفظ سلامت خود و اعضای خانواده هنگام خرید مایحتاج پروتئینی و مواد غذایی به فروشگاه های معتبر مراجعه کرده و در صورت مشاهده موارد مشکوک موضوع را از طریق شماره تلفن 110 به پلیس اعلام کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها