دستگیری عامل کلاهبرداری از رانندگان اسنپ و تپسی

مجرمی که از 50 راننده اسنپ و تپ‌سي با درخواست حمل بار يك ميليارد و 500 ميليون ريال كلاهبرداري كرده بود دستگير و روانه زندان شد.
کد خبر: ۱۳۴۵۶۲۱

به گزارش خبرنگار حوادث جام جم آنلاین، صبح امروز سردار "رهام‌بخش حبیبی" ،در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه بيان كرد: تعداد زيادي از رانندگان تاکسی‌های اینترنتی(اسنپ و تپ‌سی) با ارائه شکایت قضائي به پليس آگاهي مراجعه و ادعا داشتند كه توسط شخصي ناشناس مورد كلاهبرداري قرار گرفته‌اند كه بررسي موضوع به صورت ويژه در دستور كار ماموران انتظامي قرار گرفت.

وي افزود: كارآگاهان پليس آگاهي استان در بررسي‌هاي اوليه و تحقيق از شكات مطلع شدند كه متهم خود را از کادر درمانی بیمارستان‌های مختلف در شيراز معرفي و از طریق برنامه اسنپ و تپ‌سي درخواست حمل بسته‌های پزشکی از فرودگاه به سمت بيمارستان مي‌كند.

فرمانده انتظامی استان فارس ادامه داد: متهم در تماس تلفني با رانندگان به بهانه تداخل در سيستم پرداخت هزينه از آنان درخواست مي‌كند كه كرايه بار به حساب مقصد (فرد تحويل دهنده بسته) واريز كنند.

سردار "حبيبي" تصريح كرد: رانندگان به محض رسیدن به محل دریافت بسته‌های پزشکی سفارش شده متوجه می‌شوند که هیچ بسته و فرد تحویل دهنده‌ای وجود ندارد و مورد كلاهبرداري قرار گرفته‌اند و فرد درخواست كننده اسنپ تلفن همراه خود را خاموش و ديگر پاسخگو نمي‌باشد.

اين مقام ارشد انتظامي با بيان اينكه كارآگاهان با اقدامات فني و تخصصي موفق شدند متهم را در يكي از محله‌هاي شيراز شناسايي و دستگير كنند، گفت: فرد متخلف در بازجويي اوليه به 50 فقره كلاهبرداري به مبلغ يك ميليارد و 500 ميلون ريال از شكات اقرار كرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها