پسیانی عذرخواهی کرد

اخیرا ویدیویی از گفت‌وگوی آنیلا پسیانی با فریدون جیرانی در یک برنمه اینترنتی منتشر شد که او اظهار کرده بود که تلویزیون تماشا نمی‌کند و به نظرش همه سریال‌های تلویزیونی مثل هم هستند و... . این بیانات واکنش‌های زیادی را برانگیخت و عده‌ای آن را توهین‌آمیز تقلی کردند.
کد خبر: ۱۳۴۵۱۸۳

به گزارش جام‌جم، این بازیگر با انتشار پستی در اینستاگرام با توضیح بیشتر درباره حرف‌هایش، عذرخواهی کرده است. در این نوشته آمده: «با سلام به خوانندگان عزيز و گرامی / چند روز پيش پس از پخش برنامه آپارات آقای جيرانی براي بعضی اين شبهه پيش آمد كه من به مجموعه‌های تلويزيونی اهانت كردم كه اصلا چنين چيزی نيست. اهانت يعنی ناسزا گفتن و كوچک كردن و بد و بيراه گفتن به شخص يا اقوامش كه من چنين كاری نكردم، نمی‌كنم و نخواهم كرد. اين‌كه هر يک از ما چيزی را دوست بداريم يا نداريم يا نقدی بر آن داشته باشيم توهين كردن نيست مثلا من اگر بگويم كه مسابقات كشتی را دنبال نمی‌كنم به هيچ وجه اهانت به فدراسيون كشتی به حساب نمی‌آيد. فراموش نمی‌كنم و فراموش نكنيم كه من با بازی در محله برو بيا برای اولين‌بار ديده شدم و تا به امروز مورد لطف بی‌پايان تماشاگران عزيز بودم اما چرا تماشاگر دائمی سريال‌های تلويزيونی نيستم؟

-1 سريال‌هايی را كه به عمرم دنبال كردم اعم از ايرانی و غيرايراني بسيار كم بوده و اصولا تماشای فيلم يا تئاتر در يک نوبت برايم راحت‌تر است.

2- در زمان تصويربرداری سريال‌هايی كه در آن بازی می‌كنم (كه بعضی از آنها را عاشقانه دوست دارم) بعد از تمام شدن هر بخش آن را با همكارانم بازبينی مي‌كنيم يعنی اين كه من سريال‌هايم را می‌بينم و چون تدوين را می‌شناسم پشت هم قرار گرفتن اين بخش‌ها را هم پيشاپيش می‌‎‌دانم.

من به انتخاب‌های خودم در حرفه‌ام اهانت نمی‌كنم. اتفاقا به دليل احترامی كه برای حرفه‌ام قائل هستم تصور می‌كنم كه اگر تنوع بيشتری وارد سريال‌ها شود همه احساس رضايت بيشتری می‌كنند.

من با تئاتر، سينما و تلويزيون زندگي كردم و به خود می‌بالم كه كمتر كار غيرقابل دفاعی داشتم. در پايان اگر يک دقيقه از گفت‌وگوی يک‌ساعته من با آقای جيرانی باعث رنجش دوستان عزيزم و تماشاگران گرامی كه سرمايه من هستند شده است، از صميم قلب پوزش می‌طلبم. آتيلا پسياني/ پاييز ١٤٠٠»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها